اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

۲۴۰ میلیارد تومان وام کم بهره برای اشتغال روستایی اردبیل پرداخت می‌شود

۲۴۰ میلیارد تومان وام کم بهره برای اشتغال روستایی اردبیل پرداخت می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان وام کم بهره ۴ درصدی برای اشتغال روستایی و نواحی شهری زیر ۱۰ هزار نفر، پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهمن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت: تیم اقتصادی استان اردبیل با تمام توان برای حل معضل بیکاری و رفع موانع تولید با بهره گیری از توان و ظرفیت موجود در همه دستگاه های اجرایی استان تلاش میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی از راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان خبر داد و تصریح کرد: در طرح پنجره واحد سرمایه داری با کاهش بروکراسی اداری و صرفه جویی در وقت ، قدم های اساسی در جذب سرمایه گذار و رفع موانع تولید برداشته می شود.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: ۵۶۴ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال فراگیر و ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی برای متقاضیان در سالجاری ارایه می شود که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۰ هزار اشتغال در استان تحقق یابد.

,

حسین زاده از تلاش برای احیای واحد های تولیدی راکد و جذب سرمایه گذار خبر داد و افزود: سرمایه گذاری شاه کلید توسعه و پیشرفت استان است و توسعه استان بدون جذب سرمایه گذار امکان پذیر نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: دراستان اردبیل ۶۰ هزار نفر بیکار داریم که تلاش داریم با ایجاد اشتغال سالانه ۲۰ هزار نفر از این میزان بکاهیم و امری دست یافتنی و برنامه ریزی شده است.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل بیان کرد: تلاش می کنیم با فراهم کردن بسترهای زیرساختی ، فکری و امنیتی در استان اردبیل ، سرمایه گذاران با انگیزه و رغبت مضاعف حاضر شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه