اخبار داغ

رئیس اداره کل آموزش فنی وحرفه ای یزد:

قریب به ۱۰۰۰ یزدی در دوره های فنی و حرفه ای ثبت نام کردند

قریب به ۱۰۰۰ یزدی در دوره های فنی و حرفه ای ثبت نام کردند
رئیس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد گفت: با استقبال خوبی که امسال از دوره های آموزشی فنی حرفه ای شده تا کنون مجموعا 948 نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند که از این تعداد 579 نفر از آنان را بانوان و 369 نفر از آن ها آقایان بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، رئیس آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد در گفتگو با خبرنگار یزدآوا گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در تابستان امسال 161 دوره آموزشی در قالب 106 حرفه تشکیل شده و از متقاضیان ثبتنام به عمل آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

آرش پژمان اظهار داشت: با استقبال خوبی که امسال از دوره های آموزشی فنی حرفه ای شد تا کنون مجموعا 948 نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند که از این تعداد 579 نفر از آنان را بانوان و 369 نفر از آن ها آقایان بوده اند.

,

وی با اشاره به استقبال خوب بانوان از دوره های آموزشی فنی و حرفه ای گفت: برای رشته های فنی نیز متقاضی خانم وجود دارد به طوری که امسال دوره آموزشی سرویس و نگهداری خودرو مخصوص بانوان نیز تشکیل شده است. شرکت خانم ها در این رشته ها حداقل می تواند نیاز خودشان را رفع کند.

,

پژمان با بیان این که دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای مقاطع سنی 14 سال به بالا است افزود: حد نصاب برای تشکیل کلاس ها حداقل 12 نفر است و خوشبختانه اکثر دوره هایی که برای تیر ماه گذاشته شده اند تکمیل و آغاز شده و برای ماه های مرداد و شهریور ثبتنام ادامه دارد.

,

رئیس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد اظهار داشت: 16 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان یزد وجود دارد و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد نیز با ارائه آموزش های مهارتی ویژه اوقات فراغت به منظور تسهیل در این امر خدمات آموزشی خود را با تخفیف های 30 الی 50 درصد ارائه می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه