اخبار داغ

در جلسه شورای شهر کرج مطرح شد؛

مکاتبه محرمانه وزارت کشور مبنی بر عدم تائید صلاحیت شهردار منتخب/ شورای شهر کرج در آستانه یک تصمیم تاریخی

مکاتبه محرمانه وزارت کشور مبنی بر عدم تائید صلاحیت شهردار منتخب/ شورای شهر کرج در آستانه یک تصمیم تاریخی
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از مکاتبه محرمانه وزارت کشور مبنی بر عدم تائید صلاحیت «مجید حاجی غلام سریزدی» شهردار منتخب توسط مراجع ذیصلاح خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، محمد نبیونی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر کرج به مکاتبه محرمانه وزارت کشور مبنی بر عدم تائید صلاحیت «مجید حاجی غلام سریزدی» شهردار منتخب توسط مراجع ذیصلاح اشاره کرد و گفت: وزارت کشور خواستار ورود شورا به بحث انتخاب شهردار جدید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
در پاسخ به این نامه غدیر مهدوی به ضرورت وجود امضای وزیر کشور به جای مدیران زیر دست در ارسال نامه محرمانه تاکید کرد، همچنین حسین محمدی و عباس زارع پیشنهاد کردند که تصمیم گیری در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش مکاتبه وزارت کشور به جلسه رسمی روز چهارشنبه موکول شود که مورد موافقت اعضاء قرار گرفت.
,
 
,
در ادامه اکبر سلیم نژاد به تصمیم گیری بر اساس قانون تاکید داشت و گفت: نه اجازه تعدی به ساحت شورا را می دهیم نه در امور دیگر نهادها و قوا مداخله می کنیم، باید پذیرفت که شورا در آستانه یک تصمیم تاریخی قرار دارد.
,
 
,
حال باید منتظر ماند و دید روز چهارشنبه روند انتخاب شهردار کرج و کش و قوس هایی که چند ماه اخیر دامنگیر شورای شهر شده است به خوبی پیش خواهد رفت یا همچنان شهر دو میلیونی کرج بدون شهردار با مشکلات خود دست و پنجه نرم می کند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه