اخبار داغ

گزارش تصویری؛

رویدر؛ بهترین مکان تفریحی برای گردشگری+تصاویر

رویدر؛ بهترین مکان تفریحی برای گردشگری+تصاویر
شهر رویدر شهرستان بندر خمیر با توجه به شرایط مساعد اقلیمی، به بهترین مکان تفریحی منطقه به ویژه در فصل زمستان و بهار تبدیل شده و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده؛ شهر رویدر یکی از مناطق دیدنی استان هرمزگان واقع در شهرستان بندر خمیر که این شهرستان بیشتر در حوزه گردشگری شناخته شده و چشمه آب سرد انجیری و حواشی آن از تفرجگاه‌های سرسبز و جالب توجه رویدر است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

شهر رویدر بنا به شرایط مساعد اقلیمی، به بهترین مکان تفریحی منطقه به ویژه در فصل زمستان و بهار تبدیل شده و هر ساله گردشگران بسیاری به آن مراجعه می‌کنند که از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی آن می‌توان به دره چورستان که در سه کیلومتری رویدر واقع شده و چشم اندازی زیبا و دل انگیز دارد.

,

تنگه نباب که در امتداد دره چورستان و در 2 کیلومتری رویدر واقع شده که یکی از زیباترین گردشگاه‌های این منطقه گرمسیری محسوب می شود و ارتفاعات رخ که همچون دیواری بلند، در حاشیه شهر واقع شده‌ که چشم‌اندازهای شهر را غنا بخشیده‌اند.

,

در ایام مختلف سال گردشگران و کوهنوردان بسیاری از مناطق مختلف کشور به اینجا مسافرت و به ارتفاعات رخ صعود می‌کنند و ارتفاعات کوه شب از دیگر چشم‌اندازهای جالب توجه رویدر است.

,

شهر رویدر شهرستان بندر خمیر با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر در قالب یک هزار و ۷۰۰ خانوار در 130 کیلومتری بندرعباس قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه