اخبار داغ

حاشیه های یک مراسم با حضور وزیر؛

از بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی تا اصرار مشکوک برای القای وجود ناامنی در لرستان

از بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی تا اصرار مشکوک برای القای وجود ناامنی در لرستان
برخلاف عرف مراسمات رسمی که می بایست جلسه با قرائت قرآن مجید شروع شود مراسم با نواختن سرود جمهوری اسلامی شروع شد در این حین تصویر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بصورت وارونه برروی نمایشگر ظاهر گردید که جای تاسف بیشتر دارد وحتی مورد مزاح وزیر محترم اطلاعات قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل اطلاعات روز گذشته درحالی باحضور وزیراطلاعات، استاندارلرستان، نماینده  ولی فیقه دراستان، خدابخشی رئیس مجمع نمایندگان استان ونماینده الیگودرز، بروجردی و گودرزی نمایندگان بروجرد برگزار شد که متاسفانه با حواشی همراه بود که به هیچ عنوان در شان استان نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در ابتدای مراسم برخلاف عرف مراسمات رسمی که می بایست جلسه با قرائت قرآن مجید شروع شود مراسم با نواختن سرود جمهوری اسلامی شروع شد و سپس قرآن تلاوت شد در این حین تصویر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بصورت وارونه برروی نمایشگر ظاهر گردید که جای تاسف بیشتر دارد وحتی مورد مزاح وزیر محترم اطلاعات قرار گرفت.

,

 

,

پس از آن مجری مشهور صدا و سیمای لرستان به نقل خاطره ای از وزیر محترم پرداخت که ذهن مخاطب به سمت وجود  نا امنی استان لرستان در زمینه سرمایه گذاری می رفت و وزیر محترم اطلاعات نیز همین مسیر را ادامه دادند تا جایی که این  مضمون به ذهن متبادر می گشت که استان لرستان در زمره استانهای نا امن کشور است این در حالی است که یکی از استانهای امن کشور در حال حاضر استان لرستان است.

,

 

,

 حذف تمثال های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب از بنر شورای اداری لرستان

, حذف تمثال های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب از بنر شورای اداری لرستان,

در این مراسم بنر پشت سر سخنرانان برنامه توسط روابط عمومی استانداری لرستان تهیه شده بود که به دلیل برخی شیطنت های سیاسی تمثال های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب حذف و در آن فقط عکسی از حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور چاپ شده بود.

,

 

,

   امیدواریم مسئولان استانی دقت بیشتری در اجرای برنامه های به این مهمی بکار گیرند تا شاهد شکوفایی و رشد استان عزیزمان باشیم. به نظر می رسد در اینگونه برنامه ها بایستی که با حضور وزیر یا مسئولان ارشد نظام برگزار می شود به جزییات مهم بیشتر توجه شود.   

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه