اخبار داغ

در نشست هم اندیشی عفاف و حجاب مطرح شد؛

هفته عفاف و حجاب فرصتی برای تبیین نقش بانوی محجبه ایرانی اسلامی است

هفته عفاف و حجاب فرصتی برای تبیین نقش بانوی محجبه ایرانی اسلامی است
اگر به حجاب،حیا و عفت زن کوچکترین خدشه ای وارد شود آنگاه آن زن نمی تواند پشتوانه تربیتی مناسبی برای فرزندان یک خانواده به عنوان افراد و نسل یک جامعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک،سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در نشست هم اندیشی با محوریت عفاف و حجاب که با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت حجاب مادران و زنان ایرانی گفت:دشمنان اقرار کرده اند که حجاب بانوان ایرانی موجب عدم نفوذ فساد در میان آن ها می شود لذا برای پوشش مادران به عنوان پایه و اساس خانواده برنامه ریزی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

سرهنگ بازگیر بیان کرد: اگر به حجاب،حیا و عفت زن کوچکترین خدشه ای وارد شود آنگاه آن زن نمی تواند پشتوانه تربیتی مناسبی برای فرزندان یک خانواده به عنوان افراد و نسل یک جامعه باشد.

,

 

,

نشست هم اندیشی عفاف و حجاب درخرم آباد

, نشست هم اندیشی عفاف و حجاب درخرم آباد,

 

,

وی با ابراز این که نقش مهم زنان در خانواده و جامعه بر کسی پوشیده نیست گفت: اهمیت نقش بانوان یک اجتماع،لزوم توجه حداکثری،ویژه و همه جانبه به جایگاه آنان را می طلبد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اظهار این که امنیت درون مایه حجاب است بیان کرد: بسیاری از بانوانِ بعضاً بد حجاب نسبت به مضرات بی حجابی و بدحجابی مطلع نیستند که اگر آگاه شوند در نوع پوشش خود تجدید نظر خواهند کرد.

,

 

,

وی هفته و روز عفاف و حجاب را بهترین فرصت برای معرفی و تبیین نقش بانوی محجبه ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: باید برنامه هایی تحت عناوین کارگاه های آموزشی، برپایی غرفه ها و نمایشگاه های حجاب، اردوهای فرهنگی –ورزشی، توزیع بروشور با محوریت حجاب و پوشش اسلامی ایرانی در این هفته نمود بیش تری داشته باشد.

,

 

,

نشست هم اندیشی عفاف و حجاب درخرم آباد1

, نشست هم اندیشی عفاف و حجاب درخرم آباد1,

 

,

سرهنگ بازگیر اظهار داشت: برنامه های متنوع فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب باید در طول سال ادامه یابد و مختص یک روز و یک هفته نباشد.

,

 

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد گفت: زن ایرانی با حضوری محجبه دراجتماع و انجام فعالیت های گوناگون ملی و بین المللی معرف و الگوی زن مسلمان در جهان هست.

,

 

,

وی ادامه داد: لذا باید بانوان محجبه، نخبه و موفق از زمان انقلاب تاکنون به عنوان الگوی هایی برتر به دختران نوجوان و جوان ما معرفی شوند.

,

 

,

نشست هم اندیشی همایش عفاف و حجاب درخرم آباد1

, نشست هم اندیشی همایش عفاف و حجاب درخرم آباد1,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد تأکید کرد: معرفی حجاب ایرانی اسلامی نیازمند همکاری، هماهنگی، انسجام و هم افزایی فکری و عملی همه دستگاه ها و نهادهای انقلابی اسلامی است.

,

 

,

وی در پایان از حضور نمایندگان ادارات متنوع شهرستان خرم آباد من جمله تبلیغات اسلامی، شورای اسلامی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، فرمانداری، بنیاد شهید و تعدادی از جوانان بسیجی در نشست هم اندیشی امروز تقدیرو تشکر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه