اخبار داغ

پس از ۳۳ سال دوری از وطن؛

پیکر "شهید محمدعلی عامریون" به زادگاهش باز می‌گردد

پیکر "شهید محمدعلی عامریون" به زادگاهش باز می‌گردد
رئیس بنیاد شهید شاهرود از بازگشت شهید محمدعلی عامریون بعد از ۳۳ سال به زادگاه خود خبر داد و گفت: آیین استقبال از این شهید گرانقدر چهارشنبه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از مرآت، حمید رضا رضایی رئیس بنیاد شهید شاهرود صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه پیکر مطهر شهید محمدعلی عامریون بعد از ۳۳ سال دوری به زادگاه خود شاهرود بازخواهد گشت، گفت: محمدعلی عامریون ۲۱ بهمن‌ماه سال ۶۴ در عملیات والفجر هشت در جزیره بوارین به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: در تفحص جدید شهدا بعد از نمونه‌گیری دی. ان. ای از خواهر و برادر این شهید هفته گذشته شهید محمدعلی عامریون شناسایی شد که قرار است چهارشنبه هفته جاری هم‌زمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) آیین استقبال از پیکر مطهر ایشان برگزار شود.

,

رئیس بنیاد شهید شاهرود بابیان اینکه شهید محمدعلی عامریون متولد سال ۴۲ محله باغزندان شاهرود است، ابراز داشت: این شهید که در آن زمان دانشجو بود ترجیح داد به جای خدمت در سایه علم به برادران همرزم خود در جبهه ملحق شود که هفت ماه و ۲۱ روز در این سنگر جانانه از کیان ایران‌ اسلامی دفاع کرد.

,

رضایی از برنامه‌ریزی برای آیین تشییع در روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: به محض نهایی شدن زمان و مکان برگزاری مراسم جزئیات آن قطعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

وی افزود: آرامش و امنیت امروز را مدیون شهدایی نظیر محمدعلی عامریون هستیم که این چنین حماسه آفریدند و امیدواریم با تبیین راه آن‌ها بتوانیم آرمان شهدا یعنی حفظ استقلال و آزادی را تداوم‌بخشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه