اخبار داغ

در گفت وگو با دانا عنوان شد:

دلیل نماینده تهران برای استفاده از خودروی لوکس/ در تصادفی که در جاده داشتم اگر خودروی من "لکسوس" نبود، می‌مُردم

دلیل نماینده تهران برای استفاده از خودروی لوکس/ در تصادفی که در جاده داشتم اگر خودروی من "لکسوس" نبود، می‌مُردم
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:بیشتر از پوشاک و مواد غذایی ایرانی استفاده میکنیم ولی برای مسافرت‌ها از خودروی ساخت داخل استفاده نمیکنم.
[

عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: شاید با تبلیغات کالای ایرانی و بیان اهمیت استفاده از کالای ایرانی در خرید کالای ایرانی تاثیر داشته باشد اما آنچه انگیزه مردم را برای خرید کالای ایرانی تحریک می کند قیمت و کیفیت کالا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

عضو مجمع نماینده گان استان تهران در پاسخ به این سوال که از چه کالا یا محصول ایرانی استفاده می کنید، اظهار داشت: بیشتر از پوشاک و مواد غذایی ایرانی استفاده میکنیم ولی برای مسافرت‌ها از خودروی ساخت داخل استفاده نمیکنم. چون اعتقادی به استاندارد این ماشین ها ندارم علت آن این است که در تصادفی که در جاده داشتم اگر خودروی من لکسوس نبود، می‌مُردم، شاید یک نماینده از لباس و کفش ایرانی استفاده کند اما خودرو که ویترین کالای ایرانی است امروز وضعیت خوبی با گذشت ۵۰ سال ندارد.

,

 

,

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا نیست که به تولیدات داخلی خود اهمیت ندهد، علت اینکه بازارهای غرب و آمریکا پرشده است از کالای چینی این است که کالای های تولیدی آنها ارزان و تا حدودی با کیفیت است.

,

 

,

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است که خیلی ازخریدارها بیشتر به قیمت کالا توجه می کنند تا کیفیت آن، اعتقاد من بر این است که اگر دولت تسهیلاتی بانکی با سود کمتر و مقررات آسان تر به تولید کنندگان داخلی واگذار کنند تا قیمت کالای ایرانی پایین بیاید قطعا مردم به خرید اجناس ایرانی رقبت پیدا می کنند.

,

 

,

هاشم زایی با بیان اینکه باید در میان مردم استفاده از کالای ایرانی فرهنگ سازی شود، گفت: مشکل فرهنگی این است که مردم اعتقاد داردند استفاده از کالای خارجی یک پرستیژ است که آنها را به سمت کالای خارجی سوق می دهد،که باید در این زمینه کارفرهنگی بیشتر انجام شود که مردم به استفاده از کالای ایرانی رغبت پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه