اخبار داغ

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با دانا؛

اسرائیل قصد دارد مانع پیروزی های ارتش سوریه شود/ صهیونیست ها امنیت خود را در خطر می بینند

اسرائیل قصد دارد مانع پیروزی های ارتش سوریه شود/ صهیونیست ها امنیت خود را در خطر می بینند
کارشناس مسائل بین الملل و خاورمیانه گفت: رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل با مشاهده پیروزی های مستمر و متوالی نیروهای مقاومت و ارتش سوریه، اقدام به حمله زمینی در مرز قنیطره کرده است.
[

حمیدرضا ترقی، کارشناس مسائل بین الملل و خاورمیانه در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به حمله جبهه النصره به مرز قنیطره و حضور تانک‌های ارتش رژیم صهیونیست در حمایت از این گروه تکفیری اظهار داشت: این اقدام واکنشی به پیروزی های چشمگیر چند روز اخیر ارتش سوریه در آن منطقه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی تصریح کرد: این تجاوز آشکار نشان دهنده آن است که صهیونیست ها شدیداً از مقاومت و پیروزی های متوالی ارتش سوریه نگران هستند و از اینکه ارتش سوریه توانسته است خودش را به مرزهای اسرائیل برساند و عوامل مسلح و معارضین را نابود کند، شدیداً امنیت خودشان را در خطر می بینند.

,

 

,

این کارشناس مسائل بین الملل افزود: رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل با هم دستی عوامل جبهه النصره در داخل سوریه سعی دارند تا جلوی پیروزی های بعدی ارتش سوریه را بگیرند.

,

 

,

اقدامات متقابل جبهه مقاومت در پاسخ به تجاوز اسرائیل

, اقدامات متقابل جبهه مقاومت در پاسخ به تجاوز اسرائیل,

ترقی با پیش بینی اقدامات عملی جبهه مقاومت و دولت سوریه، عنوان کرد: ارتش سوریه  علی رغم این که هم آمریکا و هم صهیونیست ها و هم معارضین در منطقه با آن ها مقابله می کنند، با کمک جبهه مقاومت گام به گام به پیروزی نهایی و پاک سازی نهایی جنوب سوریه نزدیک می شود.

,

 

,

وی در پایان گفت: یقینا این اقدام صهیونیست ها موجب مصمم تر شدن و عازم شدن ارتش سوریه برای تصرف آن مناطق و باز پس گیری مناطق اشغالی از چنگ عوامل معارض است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه