اخبار داغ

معاون نیروی زمینی ارتش جمهوی اسلامی ایران؛

هدف تحریم‌های اقتصادی دشمن بدبین کردن مردم به‌نظام است

هدف تحریم‌های اقتصادی دشمن بدبین کردن مردم به‌نظام است
امیر سرتیپ علی سامانی گفت: اگر امروز دشمن فشار را بر اقتصاد مردم گذاشته است و تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه‌ای را برنامه‌ریزی و تدارک دیده است برای اینکه مردم را نسبت به‌نظام بدبین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، امیر سرتیپ علی سامانی در یادواره شهدای شهرستان فارسان ضمن تسلیت شهادت امام صادق( ع) افزود: چه توفیقی از این بهتر که در این شب عزیز میهمان شهدا باشیم امشب شهدای شهرستان میزبان ما هستند و خدا را شاکر هستیم و چه نیکو تدبیر مسئولین شهرستان که دو اتفاق مهم را در کنار هم قراردادند حضور نورانی پیام‌آور مقام معظم رهبری در سال 64 در شهرستان فارسان و در گلزار شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شهرستان که دو اتفاق مهم هستند.

وی تصریح کرد: اگر در کشور ما امروز امنیت، آرامش روحی و روانی و اقتدار در منطقه هست مدیون جان‌سپاری و فداکاری شهیدان است.

وی اظهار داشت: امام بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بزرگ‌مردی بود که روح مقاومت، ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی را در وجود ملت عزیز ایران دمید و ابهت استکبار و ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم کوبید و موجب بیداری ملت‌ها شد.

وی بیان داشت: بهترین سند برای اثبات ولایت مداری مردم این شهرستان، این است که همواره یاور انقلاب بودند و 220 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

معاونت نیروی زمینی ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: در همه حکومت‌ها و نظام‌های حاکمیتی اساس نظام بر پایه‌های استوار است اگر بخواهیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ارکان و پایه‌های اصلی را نام ببریم می‌توان به سه ستون محکم اشاره کرد.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین رکن نظام ولایت و رهبری است رکن اصلی انقلاب، ولایت و رهبری برگرفته‌شده از مکتب اسلام و مظهر تشیع است. مکتب و مذهبی که امید در دل پیروان خود ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: از سال 42 تا به امروز ولایت و رهبری و تدابیر نورانی ولایت است که توانسته ملت ما را این‌چنین سربلند و سرافراز در جامعه جهانی معرفی کند.

وی اظهار داشت: هرروز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد توطئه‌های دشمن بیشتر و پیچیده‌تر شده است و چه عاملی باعث شده است که امروز این‌گونه سربلند باشیم باید به نقش رهبری و تدبیر مقام معظم رهبری اشاره داشت.

امیر سرتیپ سامانی در ادامه تصریح کرد: دومین رکن و ستون مهم انقلاب اسلامی مردم است که هم حضرت امام بنا نهضت را بر تکیه به مردم گذاشتند و هم امروز مقام معظم رهبری با تکیه‌بر مردم نظام و حکومت اسلامی را هدایت می‌کنند. پیروزی انقلاب اسلامی مرهون حضور مردم بود و اگر مردم نبودن انقلابی حاصل نمی‌شود.

وی گفت: اگر امروز دشمن فشار را بر اقتصاد مردم گذاشته است و تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه‌ای را برنامه‌ریزی و تدارک دیده است برای اینکه مردم را نسبت به‌نظام بدبین کند.مردم ما پای نظام خود خواهند ایستاد و هیچ‌گاه رهبری نظام و اهداف آن را رها نخواهند کرد.

وی اظهار داشت: سومین رکن و ستون انقلاب نیروهای مسلح ما هستند. نیروهای مسلحی که امتحان‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند و اگر ما می‌بینیم که دشمن از گزینه نظامی علیه نظام ما استفاده نمی‌کند به خاطر آمادگی نیروهای مسلح ما می‌باشد.ما می‌دانیم که در اغلب کشورها ناامنی وجود دارد اما در کشور ما امنیت حاکم است این بیداری و هوشیاری نیروهای نظامی ما است. ما با کشورهای منطقه سر جنگ نداریم ما حامی منابع ملی خودمان هستیم.
 
اننتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه