اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد؛

وام های کشاورزی دو سال تمهیل شد/بانکها با مردم مدارا کنند

وام های کشاورزی دو سال تمهیل شد/بانکها با مردم مدارا کنند
انارکی محمدی گفت : در پیگیری های صورت گرفته قرار شد تا دوسال تمهیل وام های کشاورزی صورت گیرد انتظار داریم از بانکها به هر نحوی که که می شود با مردم مدارا کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی در جلسه شورای بانکهای شهرستان رفسنجان که در خصوص تمهیل وام های کشاورزی در فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه 90 درصد محصول امسال شهرستان دچار گرمازدگی شده است اظهار داشت :رفسنجان ،اصناف و گروه های مختلف  هم به تبع ان به این محصول وابسته بودند و دچار صدمه شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانه خشتی,

وی بیان داشت :راهکارهای زیادی را دنبال می کنیم ،از روز اول نماینده استان پیگیر این کار بودند ،دیدن وزیر راه کار ،جلساتی که با مدیرعامل های بانک داشتیم و تشکیل ستاد بحران و ارسال نامه از طریق استاندار کرمان به هیات وزیران از جمله کارهایی بود که در این راستا انجام دادیم.

,

انارکی محمدی تصریح کرد :در سفر وزیر ارتباطات کمیسیون اقتصادی تشکیل شد ،همه نمایندگان پای کار هستند اولین صدمه را ما که شمال استان هستیم خوردیم ،بخش زیادی از کار دست خودمان است باید جزیره ای عمل کنیم و بانکهای عامل هم با مردم مداراکنند .

,

وی افزود :بانک های عامل هم با پول دولت می توانند عمل کنند و در پیگیری های صورت گرفته قرار شد تا دوسال تمهیل وام ها صورت گیرد انتظار داریم از بانکها به هر نحوی که که می شود با مردم مدارا کنند .

,

نماینده مردم شهرستان عنوان داشت :باید مردم را درک کرد ، 75 درصد از مردم شهرستان از خرده مالکین شهرستان هستند و با از بین رفتن محصول چیزی در بساط ندارند قدیم مردم در هر کوچه و برزن یک بانک می زدند ولی الان مردم خسارت دیدند باید به کمک انها رفت .

,

وی خاطرنشان کرد :دنبال مصوبه دولت هستیم و دنبال ان هستیم که برای هر هکتار زمین کشاورزی دو میلیون وام بلاعوض بدهند و همچنین به هر هکتار 5 میلیون وام ارزان قیمت بدهند  که این پیشنهادات باید از طریق منابع دولتی تامین شود تا بانکها انها را پرداخت کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه