اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

انسان بدون امام دچار بحران معرفتی می‌شود/ مسئولان بی‌تدبیری‌ها را رفع کنند

انسان بدون امام دچار بحران معرفتی می‌شود/ مسئولان بی‌تدبیری‌ها را رفع کنند
سید محمدباقر عبادی گفت: انسان به هر مقداری که از امامت فاصله بگیرد، دچار بحران‌های معرفتی می‌شود و حق و باطل را تشخیص نمی‌دهد و مذاهب مختلف به وجود می‌آید و همه به قرآن و اسلام استناد می‌کنند اما یکدیگر را تکفیر می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع عزاداران شهادت امام جعفرصادق علیهالسلام در محل حوزه علمیه معصومیه (سفیران هدایت) بیرجند گفت: عزاداری برای اهل بیت علیه السلام در زندگی افراد تاثیر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع عزاداران شهادت امام جعفرصادق علیه, , السلام در محل حوزه علمیه معصومیه (سفیران هدایت) بیرجند گفت: عزاداری برای اهل بیت علیه السلام در زندگی افراد تاثیر دارد.,

 

,

انسان بدون امام دچار بحران معرفتی می‌شود

, انسان بدون امام دچار بحران معرفتی می‌شود, انسان بدون امام دچار بحران معرفتی می‌شود,

وی با بیان این‌که تنها پرچم امام صادق علیه السلام، جمهوری اسلامی ایران است افزود: به امام نیاز داریم چراکه انسان بدون امام دچار بحران معرفتی می‌شود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انسان به هر مقداری که از امامت فاصله بگیرد، دچار بحران‌های معرفتی می‌شود، حق و باطل و درست و نادرست را تشخیص نمی‌دهد و مذاهب و مسلک‌های مختلف به وجود می‌آید و همه به قرآن و اسلام استناد می‌کنند اما یکدیگر را تکفیر می‌کنند و برخی، سرِ افراد را می‌بُرند.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) فرمودند قرآن و عترت و اهل بیت(ع) را برای مردم می‌گذارم و این‌ها از هم جدا نمی‌شوند و مادامی که به این دو، تمسک بجویید، هرگز گمراه نمی‌شوید.

,

 

,

وی اضافه کرد: بعد از رسول خدا(ص) برخی از افراد، شعار "کتاب خدا ما را بس است" سر دادند که نتیجه، تشکیل 72 ملت شد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قرآن بدون مفسر واقعی، اثری ندارد گفت: این‌که افراد برداشت‌های مختلف از قرآن دارند به دلیل این است که قرآن کتاب قانون اساسی است و مطالب را کلی بیان می‌کند و جزئیات توسط پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) بیان می‌شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: برخی از افراد به قدری از اهل بیت(ع) فاصله گرفتند که برای خدا، جسم قائل شدند.

,

 

,

وی تصریح کرد: هر چه به اهل بیت(ع) متمسک شویم، بحران معرفتی نداریم و برداشت‌های اشتباه از قرآن و به نام قرآن، کم‌تر خواهد بود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان غیبت امام زمان(عج) از برخی موارد از محضر امام(ع) محروم هستیم که در زمان ظهور درک خواهیم کرد.

,

 

,

بدون امام معصوم(ع) دین اسلام کامل نیست

, بدون امام معصوم(ع) دین اسلام کامل نیست, بدون امام معصوم(ع) دین اسلام کامل نیست,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این‌که بدون امام معصوم(ع) دین اسلام کامل نیست افزود: سطح برد و کاربرد دین الهی بسیار فراتر از اکنون است و آن زمانی است که در کنار امام معصوم(ع) باشد، مشخص می‌شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در زمان پیامبر اسلام(ص)، اصحاب برای حل اختلاف در برداشت‌های مختلف از قرآن، به ایشان مراجعه می‌کردند و بعد از پیامبر(ص) نیاز به اهل بیت(ع) است.

,

 

,

چرا بعد از پیامبر(ص) به اهل‌بیت(ع) برای تفسیر قرآن کریم نیاز است؟

, چرا بعد از پیامبر(ص) به اهل‌بیت(ع) برای تفسیر قرآن کریم نیاز است؟, چرا بعد از پیامبر(ص) به اهل‌بیت(ع) برای تفسیر قرآن کریم نیاز است؟,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که چرا بعد از پیامبر(ص) به اهل‌بیت(ع) برای تفسیر قرآن کریم نیاز است؟ گفت: بعد از پیامبر(ص) شأن نزول آیات، فراموش می‌شود و این در صورتی است که با شأن نزول، فهم و تفسیر آیه‌ای از قرآن مجید که در مورد خاصی نازل می‌شود، بهتر بیان می‌شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این‌که تغییر واژه‌ها، دلیل دیگری جهت مراجعه به اهل بیت(ع) برای تفسیر قرآن است افزود: در زمان پیامبر(ص) برخی اصطلاحات در یک معنایی به کار می‌رفت اما صد سال بعد از پیامبر(ص) همان واژه ممکن است در معانی دیگری به کار رود.

,

 

,

وی با بیان این‌که تحولات اجتماعی که شکل می‌گیرد، واژه‌ها معانی جدیدی پیدا می‌کند تصریح کرد: در اینجا نیاز به امام معصوم(ع) که تمام علم قرآن دستش باشد، بیشتر است.

, ,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائلی در گذر زمان به وجود می‌آید که در زمان پیامبر(ص) مورد بحث مردم نبوده است.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: بحث جبر و اختیار در زمان پیامبر(ص) مطرح نبود و کسی نیز مطرح نمی‌کرد اما این موارد بعدها به وجود آمد و مردم سردرگم شدند.

,

 

,

وی تأکید کرد: نیاز به امام(ع) و کسی که پیامبرگونه حرف آخر را بزند، بیش از گذشته است.

, نیاز به امام(ع) و کسی که پیامبرگونه حرف آخر را بزند، بیش از گذشته است.,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا می‌شود گفت اسلام بدون امام علی(ع) و امام صادق(ع) کامل است؟ بعد از پیامبر(ص) که نیاز بیشتری به مفسر واقعی قرآن بود، تدارک ندیدند که کسی توضیح دهد لذا اگر امامت را برداریم، در اسلام اشکالات عقلانی به وجود می‌آید.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: زمانی که قرآن‌ها را سر نیزه کردند، امام علی(ع) فرمودند "قرآن ناطق و مفسر قرآن من هستم".

,

 

,

وی تصریح کرد: برداشت‌های اشتباه از قرآن و ایجاد بحران‌های معرفتی و سوءاستفاده استعمارگران از قرآن بدون اهل بیت(ع) افزایش یافت.

, برداشت‌های اشتباه از قرآن و ایجاد بحران‌های معرفتی و سوءاستفاده استعمارگران از قرآن بدون اهل بیت(ع) افزایش یافت.,

 

,

نقش انگلیس در کمک به وهابیت برای ایجاد تفرقه

, نقش انگلیس در کمک به وهابیت برای ایجاد تفرقه, نقش انگلیس در کمک به وهابیت برای ایجاد تفرقه,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیسی‌ها و دیگر استعمارگران، خیلی کار کردند و کتاب‌های ابن‌تیمیه که در آن دوران، اهل‌سنت او را تکفیر کردند را بررسی کردند و دیدند مباحث انحرافی دارد و مکتبی به نام وهابیت ایجاد کردند.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: وهابیت از قرآن برداشت کرد که زیارت پیامبر(ص) شرک است در صورتی که تا آن زمان، شیعه و سنی به زیارت پیامبر(ص) افتخار می‌کردند و زیارت مکه بدون زیارت مدینه را قبول نمی‌دانستند.

,

 

,

وی با بیان این‌که انگلیسی‌ها، اهمیت الگوهای دینی مانند پیامبر اسلام(ص) را فهمیدند اظهار کرد: استعمارگران، زمانی که عشق شیعه و سنی را به حرم پیامبر(ص)، امام حسین(ع) و دیگر ائمه(ع) می‌دیدند، آن را خطری برای خودشان احساس می‌کردند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وهابیت، براساس آیه قرآن برای کسانی که قرآن را نمی‌فهمیدند گفتند زیارت و توسل شرک است تا شیعه و سنی را از الگوهای عاطفی‌شان جدا کنند.

,

 

,

خداوند امور را به وسیله اسبابش اجرا می‌کند

, خداوند امور را به وسیله اسبابش اجرا می‌کند, خداوند امور را به وسیله اسبابش اجرا می‌کند,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این‌که توسل در تمام عالم طبیعت هست تصریح کرد: توسل در سرتاسر زندگی بشر وجود دارد و خداوند امور را به وسیله اسبابش اجرا می‌کند.

,

 

,

وی با بیان این‌که توسل در امور دینی و مذهبی وجود دارد اظهار کرد: قرآن می‌فرماید تقوا داشته باشید و درِ خانه خدا از وسیله کمک بگیرید و حضرت فاطمه(س) فرمودند ما وسیله درِ خانه خدا هستیم.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیسی‌ها که دیدند این سخنان که می‌گوید توسل شرک، برای ایجاد تفرقه بسیار خوب است، آن را گسترش دادند تا بین مسلمانان و الگوهای دینی‌شان، جدایی بیندازند.

, انگلیسی‌ها که دیدند این سخنان که می‌گوید توسل شرک، برای ایجاد تفرقه بسیار خوب است، آن را گسترش دادند تا بین مسلمانان و الگوهای دینی‌شان، جدایی بیندازند.,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: این بلاها نتیجه فراموشی سخن پیامبر(ص) است که فرمودند "انی تارکم فی ثقلین".

,

 

,

وی اظهار کرد: وهابیت و آل‌سعود که می‌گوید از پیامبر(ص) کمک خواستن، شرک است، آیا این‌که از نتانیاهو، صهیونیست‌ها و آمریکا کمک می‌خواهند شرک نیست؟!

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا استعمارگران این بلا را سر ما درآوردند؟ چون دنیای اسلام جایگاه امام صادق(ع) را هرگز نشناخت.

, چرا استعمارگران این بلا را سر ما درآوردند؟ چون دنیای اسلام جایگاه امام صادق(ع) را هرگز نشناخت.,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این‌که علم اهل بیت(ع) نایتناهی است افزود: در دوران غیبت، ولایت فقیه است که باید به آن مراجعه کنیم.

,

 

,

تحریم‌ها قابل مدیریت است/ مسئولان باید بی‌تدبیری‌ها را رفع کنند

, تحریم‌ها قابل مدیریت است/ مسئولان باید بی‌تدبیری‌ها را رفع کنند, تحریم‌ها قابل مدیریت است/ مسئولان باید بی‌تدبیری‌ها را رفع کنند,

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) فرمودند پشت سر ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی وارد نشود اظهار کرد: تحریم‌ها پشت سر گذاشته می‌شود و قابل مدیریت است و آینده مال ملت ایران است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ترامپ و دیگران نمی‌توانند به ملت ایران ضربه بزنند و ملت ایران مستحکم‌تر خواهد بود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: سختی وجود دارد اما مسئولان باید بی‌تدبیری‌ها را رفع کنند تا مشکلات حل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه