اخبار داغ

قدر پیشکسوتان بوشهری بدانیم

قدر پیشکسوتان بوشهری بدانیم
فوتبال بوشهر آنقدر سرمایه و بازیکن پیشکسوت دارد که هر کدام مانند نگینی در آسمان این فوتبال درخشیده اند و نام نیک آنها همواره زبانزد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، فوتبال بوشهر آنقدر سرمایه و بازیکن پیشکسوت دارد که هر کدام مانند نگینی در آسمان این فوتبال درخشیده اند و نام نیک آنها همواره زبانزد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حاشیه مراسم خاکسپاری زنده یاد غلام بوالخیری (از بزرگان و قدیمی های باشگاه شاهین) که فقط به عشق این لباس و نام بازی کرد و تا سالهای سال می توان از امثال او به عنوان شاهینی های اصیل نام برد که برای سربلندی این فوتبال تلاشی بدون منت و سهم خواهی داشتندبه عکسی برخوردیم که می تواند سوژه بسیار جالبی برای قدردانی از زحمات آنهایی نام برد که برای اعتلای نام شاهین و فوتبال بوشهر به نیکی از آنها یاد می شود.

,

, ,

رضا ماهینی مرد بی بدیل و خاص فوتبال بوشهر ،بازی های او با لباس شاهین و حتی برق شیراز را اهالی قدیمی فوتبال بوشهر به خوبی در ذهن دارند.آقا رضا ماهینی از خانواده کاملا فوتبالی ماهینی که دانیال ماهینی جوان آخرین نماینده از نسل فوتبال خیر انهاست.

,

ماهینی همین حالا هم بازی می کند و از آن لذت می برد آقا رضا از جمله بزرگان خوشنام این فوتبال است که باید قدر او را دانست.

,

او می تواند یک الگوی کاملا ورزشی برای جوانهای امروز باشد که سر ساعت می خوابد و صبح اول وقت نیز بیدار است تا همچنان سایه اش بر سر فوتبال بوشهر برقرار باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه