اخبار داغ

معاون فرمانداری دشتستان:

مشکل کم آبی دشتستان رفع شد/ وابستگی به کازرون در حوزه آب نداریم

مشکل کم آبی دشتستان رفع شد/ وابستگی به کازرون در حوزه آب نداریم
معاون فرمانداری دشتستان گفت: اولین چاه اجاره ای روز گذشته وارد مدار شده است و یک چاه دیگر نیز تا روز جمعه وارد شبکه آب رسانی دشتستان خواهد شد که با این کار سعی می شود وابستگی آب به شهر کازرون به صفر برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد لقمان زاده در گفت و گو با سپاس با اشاره به موضوع کم آبی شهرستان دشتستان، گفت: مشکلات کم آبی دشتستان با بررسی و مطلعاتی که در حوزه های مختلف انجام شده است تا روز چهارشنبه 20 تیرماه به صورت مرحله ای تغییر خواهد کرد و در تمام شهرستان کم آبی نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

لقمان زاده اظهار کرد: روستاهای بخش سعدآباد در حالی که از آب خیرآباد برداشت داشتند با تدبیری که انجام شد به خط آب شبانکاره متصل شده اند و شهر آبپخش که روزانه به حدود 4200 متر مکعب آب نیاز دارد به خط لوله کوثر متصل شده است.

,

معاون فرمانداری دشتستان با اشاره به اینکه چاه های عمیق برای رفع کم آبی ایجاد شده است، افزود: اولین چاه اجاره ای روز گذشته وارد مدار شده است و یک چاه دیگر نیز تا روز جمعه وارد شبکه آب رسانی دشتستان خواهد شد که با این کار سعی می شود وابستگی آب به شهر کازرون به صفر برسد.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر با پیگیری هایی که از سوی مسئولین استان بوشهر انجام شده است تیم تخصصی از وزارت نیرو در استان فارس حضور دارند و در حال بررسی عدم ارسال آب به استان بوشهر هستند.

,

لقمان زاده خاطرنشان کرد: شهر برازرجان برای تامین آب شهروندان روزانه به 25هزار مترمکعب آب نیاز دارد که با برنامه ریزی که انجام شده است تا روز جمعه به صورت نوبت بندی شبکه های آب رسانی متصل می شوند و از روز شنبه وضعیت آبرسانی مانند گذشته خواهد بود.

,

معاون فرمانداری دشتستان تاکید کرد: شهرهایی که امکان آبگیری نداشته اند از امروز می توانند آبگیری داشت باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه