اخبار داغ

چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی از کاروان سفیران کریمه است

چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی از کاروان سفیران کریمه است
مسئول کاروان سفیران کریمه چهارمحال و بختیاری گفت: خادمان حضرت معصومه (س) هم زمان با ولادت حضرت معصومه(س) به چهارمحال و بختیاری سفر می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مردانی مسئول کاروان سفیران کریمه چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها به همراه اجتماع بزرگ حجاب و عفاف در شهرکرد خبر داد.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه با حضور خادمان حرم حضرت معصومه در پارک ملت شهرکرد برگزار می شود خاطرنشان کرد: از مردم ولایت مدار و مومن استان چهارمحال و بختیاری دعوت می شود در این برنامه که با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مولودی خوانی مداح اهل بیت علیه السلام برگزار می شود شرکت نمایند.

مردانی افزود: هم‌زمان با اجرای این برنامه 10 غرفه با عنوان‌های پذیرایی، سلامت، کتاب، مشاوره دینی و مذهبی، کودک، نقاشی، خدمات پزشکی و خاطره‌نویسی در پارک ملت برپا می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دین اسلام دین غم و اندوه نیست عنوان کرد: متاسفانه نگاه نادرستی که وجود دارد دیگر افراد اسلام را دین غم و اندوه می دانند در حالی که اهل بیت علیه السلام به شادی و شور و نشاط بسیار تاکید دارند و این وظیفه ما است که این فرهنگ را در جامعه تبیین و ترویج دهیم.

مردانی گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای نهادینه کردن فرهنگ شادی و نشاط با رویکرد اهل‌بیت (علیه السلام) است و ما باید تلاش کنیم همانطور که در عزای اهل‌بیت علیه السلام برنامه‌ها رنگ و بوی غم دارند، در ولادت‌های ائمه رنگ و بوی شادی در جامعه ایجاد کنیم.

اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری

مسئول کاروان سفیران کریمه چهارمحال و بختیاری افزود: با حضور خادمان حرم حضرت معصومه علیه السلام  بیش از 32 عنوان برنامه در نقاط مختلف استان از مورخ 23 تا 25 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی جشن بزرگ روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در پارک ملت شهرکرد ، دیدار خادمان با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر فردانبه و سیفددشت، اجرای برنامه زنده تلویزیونی توسط خدام حضرت معصومه (سلام الله علیها) در شبکه جهانبین، نورافشانی در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه در چند نقطه از شهرکرد، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار خادمان با استاندار، برگزاری برنامه زیارت عاشورا در نمازخانه استانداری، عیادت خادمان از بیماران بیمارستان آیت‌الله کاشانی، هاجر و کلینیک امام رضا(علیه السلام)، نور افشانی در 4 نقطه از استان، حضور در زندان‌ها و مراکز اصلاح تربیت و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های کاروان سفیران کریمه دانست.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, .,
,
,
,
, .,
,
, اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه