اخبار داغ

فرماندار درمیان:

مسئولان یا قول ندهند یا پای وعده‌هایشان باشند/ سنگ‌اندازی بانک سینا در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

مسئولان یا قول ندهند یا پای وعده‌هایشان باشند/ سنگ‌اندازی بانک سینا در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی
فرماندار درمیان گفت: بانک سینا برای پرداخت تسهیلات روستایی، درخواست وثیقه ملکی آن هم از شهرستان بیرجند از متقاضیان دارد که سبب ایجاد مشکلات زیادی برای متقاضیان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد بشیری‌‌زاده فرماندار شهرستان درمیان صبح امروز در کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری خراسان جنوبی ضمن اشاره به مشکلات روستاها بویژه مشکلات روستاهای مرزی استان، اظهار کرد: در سال گذشته در شهرستان درمیان تعداد ۵۵ روستا با تانکر آبرسانی می‌شد اما در سال جاری، بیش از ۷۰ روستای این‌ شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود و ما در این خصوص با مشکلات عدیده روبرو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که بعضا بی‌عدالتی‌هایی در بحث آبرسانی به روستاهای سطح استان خراسان جنوبی شاهد هستیم، تصریح کرد: پیشنهاد بنده در این کارگروه این است که ۱۱ شهرستان استان در بحث آبرسانی مورد بررسی قرار گیرند و بررسی شود که کدام شهرستان‌ها مشکلات بیشتری در بحث آبرسانی دارند و با توجه به این مسئله، مشکلات این روستاها، بررسی و حل شود چراکه با این اعتبارات محدود و قطره چکانی در این خصوص، راه به جایی نمی‌بریم.
,
 
,
فرماندار درمیان ضمن اشاره به سفر سال گذشته وزیر ارتباطات به خراسان جنوبی و همچنین مشکلات متعدد روستاهای درمیان در زمینه مخابرات، تصریح کرد: در جریان سفر وزیر ارتباطات، گزارشی از سوی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان جنوبی، ارائه شد که هیچ سنخیتی با وضعیت روستاهای ما نداشت و بنده در همان جلسه یکسری اعتراضاتی خطاب به مدیران کل خراسان جنوبی کردم اما از آن روز تاکنون علی‌رغم توصیه آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات، هیچ جوابی به ما داده نشده است.
,
 
,
بشیری‌زاده با اشاره به این‌که بسیاری از روستاهای خراسان جنوبی و ازجمله روستاهای مرزی با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم‌ می‌کنند، یادآور شد: ما مسئولان یا نباید به مردم قول دهیم یا به قول‌ها و وعده‌هایی که داده‌ایم، عمل کنیم چراکه در بسیاری از روستاها به صورت علنی، مردم به ما مسئولان ناسزا می‌گویند.
,
 
,
وی عنوان کرد: مشکل دیگر ما مربوط به بحث بانک سینا است. این بانک برای پرداخت تسهیلات روستایی، درخواست وثیقه ملکی آن هم از شهرستان بیرجند دارد که واقعا باید بگوئیم سنگ‌اندازی در مسیر پرداخت تسهیلات است.
,
 
,
فرماندار درمیان ادامه داد: از یک طرف ما شعار می‌دهیم که "اشتغال اشتغال" و از طرفی دیگر در مقابل مردم و اخذ تسهیلات آن‌ها، مشکلات زیادی گذاشته می‌شود که اصلا خوشایند نیست و بنده عاجزانه از این کارگروه درخواست حل این مشکل را دارم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه