اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان:

تصویب ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبخیزداری استان زنجان/ پروژه‌های منابع طبیعی استان زنجان با رویکرد آبخیزداری اجرا می‌شود

تصویب ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبخیزداری استان زنجان/ پروژه‌های منابع طبیعی استان زنجان با رویکرد آبخیزداری اجرا می‌شود
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به تصویب اعتبار از محل صندوق توسعه ملی گفت: 13 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبخیزداری استان زنجان تصویب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خلیل آقاجانلو امروز در جلسه ستاد آبخیزداری و آبخوانداری با اشاره به تصویب 200 میلیون دلار در کل کشور به بحث آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی اظهار کرد: سهم زنجان از این میزان حدود 13 میلیارد تومان اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ابراز کرد: امیدواریم تا آبان ماه فرایند جذب اعتبارات یاد شده صورت گیرد تا برنامه‌های اداره کل در همه بخش‌ها به مرحله اجرا درآید.

,

یزدانی، رئیس طرح و برنامه منابع طبیعی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی مبلغ 12 میلیارد و 640 میلیون تومان مصوب شده است، بیان کرد: سازمان متبوع نیز تاکید دارد تا علاوه بر پروژه‌های آبخیزداری، سایر بخش ها نظیر تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی، اطفای حریق، اقدامات ترویجی و غیره نیز از محل این اعتبارات عملیاتی شود.

,

وی با بیان اینکه از مبلغ یاد شده 540 میلیون تومان به بخش کاداستر، 466میلیون تومان به اقدامات بیولوژیکی،190 میلیون تومان برای بخش ترویج و 210 میلیون تومان نیز جهت اطفاء حریق در شهرستانهای زنجان، سلطانیه و طارم اختصاص خواهد یافت بیان کرد: البته تاکید شده است در این بخش‌ها موارد مربوط به حوزه آبخیزداری مورد توجه باشد.

,

یزدانی با بیان اینکه ضروری است تا هفته آینده اقدامات مربوط به مناقصه پروژه‌ها را آغاز کنیم، تصریح کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات، انشاالله تا نیمه دوم آبان ماه سال جاری برنامه‌ریزیهای لازم جهت تحقق اهداف اداره کل با محوریت آبخیزداری در دستور کار قرار دارد.

,

جعفر بیات، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان نیز با بیان اینکه اعتبارات تعیین شده برای بخش آبخیزداری در قالب اجرای 16 پروژه آبخیزداری هزینه می‌شود گفت: امسال مرمت پروژه‌های احداث شده در دهه‌های قبل نیز در برنامه کار آبخیزداری قرار دارد، و همچنین با تزریق این اعتبارات، امیدواریم اقدامات مکانیکی 7 حوزه آبخیزداری استان تکمیل شده و دیگر در سالهای بعد برای آنها اعتباری منظور نخواهد شد.

,

بیات پیشنهاد کرد تا به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه کرد بهینه اعتبارات و نیز عمل به تاکید شورای فنی استان مبنی بر بهره‌گیری بیشتر دستگاههای دولتی از ظرفیت بخش خصوصی در نظارت پروژه‌ها، نظارت بر اجرای پروژه‌های با اعتبار بالاتر از یک میلیارد تومان به شرکت‌های مهندسین مشاور واگذار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه