اخبار داغ

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

شهر زنجان رکورد بیشترین میزان آب شرب را به خود اختصاص داده است/ مصرف بیش از ۱۷ میلیون متر مکعب آب شرب در استان زنجان

شهر زنجان رکورد بیشترین میزان آب شرب را به خود اختصاص داده است/ مصرف بیش از ۱۷ میلیون متر مکعب آب شرب در استان زنجان
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به میزان مصرف آب شرب در شهرهای استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از بیش از 17 میلیون متر مکعب آب شرب در استان زنجان مصرف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء‌قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: مشترکین زنجانی در 21 شهر این استان در سه ماهه نخست امسال بیش از 11 میلیون متر مکعب آب مصرف داشتند که این میزان در مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از 12 میلیون و 856 هزار متر مکعب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف آب در بین شهرهای استان زنجان را مربوط به شهر زنجان با 6 میلیون و 954 هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: پس از شهر زنجان شهر‌های ابهر‌، خرمدره و قیدار به ترتیب بیشترین میزان مصرف آب را به خود اختصاص داده‌اند.

,

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان کمترین میزان مصرف در بین شهر‌های استان زنجان را نیز به ترتیب مربوط به شهر های نیک‌پی، ارمغانخانه و حلب اعلام کرد و گفت: این میزان مصرف با توجه به تشدید گرما و افزایش دما نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

,

وی میزان تولید آب در سه ماهه نخست سال جاری را نیز بیش از 17 میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امسال در صورت مصرف متعارف و بهینه شهروندان مشکلی برای تامین آب شهر‌های استان نخواهیم داشت.

,

جزء قاسمی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جمعیتی بالغ بر 725 هزار نفر را در استان زنجان تحت پوشش قرار داده است گفت: کار تامین و انتقال آب با بهترین کیفیت برای شهروندان زنجانی امری ثقیل و سنگین است که شهروندان می‌توانند با مصرف بهینه این شرکت را در خدمات رسانی هر چه مطلوبتر یاری کنند.

,

وی ضمن تقدیر از مشترکین شرکت آب و فاضلاب درخواست کرد: مردم همچنان مصرف بهینه را سرلوحه عمل خود قرار داده وشرکت آب و فاضلاب را در ادامه فصل گرما و کم آبی برای تامین آب مورد نیاز شهروندان یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه