اخبار داغ

با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی صورت گرفت؛

برپایی همایش «توان‌افزایی زنان جویای کسب و کار» در کرمانشاه

برپایی همایش «توان‌افزایی زنان جویای کسب و کار» در کرمانشاه
همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار در کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، ساناز قربانی در حاشیه همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان یک سازمان مردم نهاد است که قرار است در سطح ملی و در همه استانها برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,


وی با بیان اینکه در هر استان ۱۰۰ زن جوان و صاحب ایده شناسایی می شوند، افزود: در این طرح هدف راهنمایی و کمک به بانوان و جوانان برای رسیدن به کسب، اشتغال و کارآفرینی است.

مسئول روابط عمومی بنیاد توسعه کار آفرینی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در سطح جامعه است.

قربانی بیان داشت: این همایش در مدت ۳ روز در استان کرمانشاه برگزار می شود و در پایان افرادی که توانایی مدیریت دارند و همچنین ایده های خوب بومی جهت احیاء صنایع دستی و صنایعی که به رشد استان کمک می کند، دارند وارد فاز دوم آموزش می شوند که در پاییز برگزار می شود.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در طرح بیان داشت: افراد با شرکت در این طرح هم از آموزش هایی در زمینه فرصت های کسب و کار، ایده یابی و کارآفرینی بهره می برند و هم از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده بهره مند می شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه