اخبار داغ

معاون بنیاد شهید استان زنجان خبرداد؛

ساماندهی ۱۵۰۰ پرونده ایثارگران زنجان/طرح پایش ایثارگران امسال ادامه دارد

ساماندهی ۱۵۰۰ پرونده ایثارگران زنجان/طرح پایش ایثارگران امسال ادامه دارد
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:یک هزار و 500 پرونده ایثارگران استان زنجان ساماندهی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح ثبت الکترونیکی پرونده جامع ایثارگران، یک هزار و 500 پرونده در زنجان ساماندهی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه همه ایثارگران مشمول طرح الکترونیکی کردن اطلاعات درمان هستند، افزود: اولویت با جانبازان 70 درصد، والدین شاهد و همسران شهدای بالای 60 سال سن است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: پرونده سایر ایثارگران نیز به ترتیب و با توجه به الویت‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکز انجام خواهد شد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: هدف حوزه بهداشت و درمان بنیاد استان زنجان این است که طی 3 ماه تابستان پایش سلامت و ثبت الکترونیکی اطلاعات به صورت الکترونیکی در سیستم سجایا ثبت شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ثبت پرونده جامع الکترونیکی تاکنون 1500 نفر از ایثارگران را ثبت اطلاعات شده‌اند، اظهار کرد: با اجرای طرح تابستانه ثبت اطلاعات حدود 570 نفر دیگر نیز انجام می‌شود.

,
,
,

حیدری با اشاره به سه برنامه مهم در حوزه معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال جاری، بیان داشت: دیدار با جانبازان و ویزیت در منزل از مهمترین اولویت ها محسوب می شود.

,

وی از انجام طرح پایش ایثارگران  با اولویت جانبازان خبرداد و گفت:برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

,

این مسئول درباره وضعیت بیمه پایه جامعه هدف این نهاد ، افزود: پارسال این اداره‌کل با پوشش ایثارگران فاقد بیمه در بیمه سلامت استان، چتر بیمه‌ای صد درصدی را برای واجدان شرایط فراهم کرد.

,

وی با اشاره به بیمه تکمیلی نیز اظهار کرد: همه ایثارگرانی که جزو جامعه آماری تحت پوشش اداره‌کل بنیاد شهید استان هستند به جز ایثارگران جانباز تحت پوشش نیروهای مسلح، از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شدند که تعداد این افراد ۲۳ هزار نفر است.

,

این مسئول، به اقلام توان‌بخشی مورد نیاز خانواده‌های شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: همه متقاضیان دریافت وسایل توانبخشی که در نوبت دریافت دوره‌ای تجهیزات بوده‌اند و یا بنابر تجویز پزشکان نیازمند استفاده از تجهیزات توانبخشی قرار گرفته‌اند، از اقلام مورد نیاز بهره‌مند شده‌اند. این افراد ۶۰ نفر بوده‌اند که از تجهیزات توانبخشی چون دستگاه CPAP، BPAP، اکسیژن‌ساز، ویلچر، تخت، عصا و سایر ملزومات استفاده کرده‌اند.

,

حیدری خاطرنشان کرد: اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با همکاری ۱۲ پزشک عمومی و متخصص توانست در خصوص ویزیت ۱۵۹۰ نفر از بیماران و ایثارگران زمین‌گیر یا دارای مشکلات حاد در قالب ۳۹۷۰ بار ویزیت اقدام و سلامت این قشر ارزشمند را تحت پوشش و پایش قرار دهد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه