اخبار داغ

امروز با سربازی برای ولایت، سرمان را در مقابل شهدا بالا می‌گیریم

امروز با سربازی برای ولایت، سرمان را در مقابل شهدا بالا می‌گیریم
یادواره 31 شهید محله مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) با حضور معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، جمعی از مردم و بسیجیان در این مسجد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، در این یادواره که با عنوان "نشانی از بهشت" نامگذاری شده بود، معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، اظهارکرد: جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران جنگی جهانی بود که بر ایران تحمیل شده بود و 58 کشور عراق را پشتیبانی مالی، تجهیزات و غیره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,

 

,

 

,

سیدرضا موسوی گفت: اگر امروز می بینیم که دشمن نمیتواند به ملت ایران چپ نگاه کند و هنوز ترس از این ملت دارد، به دلیل سیلی بود که شهدا با ایثار، گذشت و شهادتشان به آنان زدند.

,

 

,

وی گفت: امروز برخی به دنبال تغییر رویه در نظام هستند و البته بخاطر سوء مدیریت خودشان است.

,

 

,

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: امروز سندهای مختلفی از جمله سند 2030 امضاء شده که اگر عمیق تر به آن ورود پیدا کنیم، فاجعه است و باید تمام ارزش‌ها و حتی شرف‌مان را هم بدهیم، بخاطر اینکه ما هم شکل دنیا شویم و فرهنگ ما فرهنگ غربی شود.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز وقتی درس شهید فهمیده را از کتاب‌ها بر می‌داریم و به جای آن اتل متل توتوله را می‌گذاریم و مدعی هستیم که روحیه نوجوانان مان خراب نشود و آیا این تعبیر درستی است؛ می‌گویند درس شهید حسین فهمیده خشن است و نام تانک و توپ در آن هست! آیا نباید نوجوانان امروز بفهمند که نوجوان 13 ساله ای هم سن و سال آنها بوده و در جنگ تحمیلی با بستن نارنجک زیر تانک رفته و شهید شد.

,

 

,

موسوی ادامه داد: شعر "جانم فدای اسلام  و ایران" را در کتاب درسی دست کار می‌کنند و چیزی را به خورد نوجوانان می‌دهند که انگار جمهوری اسلامی وجود نداشته!

,

 

,

وی گفت: ااگر امروز عهد و پیمان سربازی ولایت را نداشتیم، یک روز باید سرمان را پایین بیندازیم و در مقابل شهدا شرمنده باشیم.

,

 

,

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اگر امروز جواب آن وزیری که دستور می‌دهد حق ندارید دانش آموزان را به موزه‌های دفاع مقدس ببرید با این دلیل که روحیه آن‌ها خشن می‌شود، ندهیم باید فردا  در مقابل شهدا پاسخگو باشیم.

,

 

,

لازم به ذکر است که در این یادواره شهدا بیش از همه با استقبال گرم مردم و بسیجیان همراه بود و کمتر نشانی از حضور مسئولان اداری در آن به چشم می‌خورد؛ البته حضور نماینده مردم در مجلس، جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد و تعدادی از رؤسای ادارات که کمتر از انگشتان یک دست بود، هم به چشم می آمد.

,

 

,

البته این در حالی بود که براساس گفته های خادمان شهدا در این مراسم دعوتنامه هم برای مسئولان اداری ارسال شده؛ اگرچه از یک هفته قبل بنرها و پوسترهای تبلیغاتی این برنامه در سطح شهر و شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه