اخبار داغ

گفتگو با بانوی اسوه حجاب هرمزگان؛

دوران کشف حجاب با پوشش کامل در جامعه حضور داشتم/ دغدغه حجاب مرا تا سکته قلبی کشاند

دوران کشف حجاب با پوشش کامل در جامعه حضور داشتم/ دغدغه حجاب مرا تا سکته قلبی کشاند
بانوی نمونه و اسوه با حجاب با تاکید بر اینکه بی حجابی زنان و دختران قلبم را غمگین کرده است، گفت: تا به امروز چهار بار سکته قلبی کرده ام که دوبار آن از دیدن دختران بد حجاب بوده که ارزش آزادی و این انقلاب را نمی دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج سکینه دایا، بانوی نمونه و اسوه با حجاب هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه حجاب مقوله مهمی است که داشتن آن نه گفتن به تمام نگاه های آلوده دنیاست، گفت: در خانواده مذهبی بزرگ شده ام و حفظ حجاب را از خانواده آموخته ام همچنین در دوره نوجوانی در وجودم تثبیت شده و به آن عشق می ورزم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دایا با اشاره به اینکه در دوران شاهنشاهی و کشف حجاب که فساد و بی حجابی موج می زد با پوشش کامل در جامعه حضور داشتم،عنوان کرد: از خیر و برکات انقلاب است که  آزادانه هر کسی می تواند با حجاب کامل چه با چادر مشکی و یا غیر آن در جامعه حضور یابد.

,

فرزندانم حفظ حجاب را به مدرسه رفتن ترجیح دادند

, فرزندانم حفظ حجاب را به مدرسه رفتن ترجیح دادند, فرزندانم حفظ حجاب را به مدرسه رفتن ترجیح دادند,

این بانوی نمونه که خود از رزمندگان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ترویج بی حجابی و فساد توسط رضا شاه خون مردم را بجوش و غیرت مردان را خدشه دار کرد و همه با هم متحد شدن تا این مزدور را از کشور خارج کنند.

,

دایا بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب، دخترانم در مدرسه حافظ  بندرعباس تحصیل می‌کردند و عوامل ساواک آنها را مجبور به کشف حجاب و برداشتن روسری می کردند در این حال فرزندانم دیگر به مدرسه نرفتند و حفظ حجاب را به تحصیل ترجیح دادند.

,

وی با تاکید بر اینکه بی حجابی زنان و دختران قلبم را غمگین کرده است، افزود: تا به امروز چهار بار سکته قلبی کرده ام که دوبار آن از دیدن دختران بد حجاب بوده که ارزش آزادی و این انقلاب را نمی دانند.

,

این بانوی انقلابی ادامه داد: انقلاب اسلامی با متحمل شدن سختی ها و ریختن خون بسیاری از شهدا به ثمر رسیده و شهدا تا  لحظه مرگ دم از حفظ حجاب می زدند و برای اینکه ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید پای حجاب و عفاف بمانیم.

,

پوشش های سنتی هرمزگان در آن انحراف ایجاد شده است

, پوشش های سنتی هرمزگان در آن انحراف ایجاد شده است, پوشش های سنتی هرمزگان در آن انحراف ایجاد شده است,

دایا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، گفت: اگر همه افراد جامعه آمران به معروف و ناهیان منکر باشند دیگر جامعه دچار تزلزل و بی بند و باری نمی شود.

,

وی بیان کرد: پوشش سنتی و لباس بندری با اینکه نشان دهنده فرهنگ غنی و در گذشته پوشش کامل بوده؛  اما در حال حاضر دچار تحریف ایجاد شده  و پوشش های سنتی جایشان را به لباس های نازک و بدن نما داده است.

,

این بانوی نمونه ادامه داد: پوشش سنتی قدیم هرمزگان شامل لچک، دستار، جوراب، چادر و پیراهن های آستین بلند بوده که اگر این پوشش کامل بدون تحریف دوباره در جامعه ترویج یابد حجابی کامل است.

,

دایا اظهار کرد: کودکانمان در معرض ترویج بی حجابی دشمنان هستند و دشمن با آوردن عکس های منحرف و بی حجاب بر روی کتاب و دفتر فرزندانمان آنها را تحریک به بی حجابی از دوران کودکی تا بزرگ سالی می کنند لذا در این راستا باید حمایت از کالای ایرانی اسلامی راترویج دهیم.

,

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم همه مردم جامعه حرف شهدا که گفته شان تا لحظه شهادت حفظ حجاب بوده است را رعایت کنیم تا نه تنها در حرف بلکه در عمل نیز پیرو راه شهدا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه