اخبار داغ

دسیسه ای دیگر برای حمله به صدا و سیما

دسیسه ای دیگر برای حمله به صدا و سیما
بررسی ها نشان می دهد ارسال پیامک سوال برانگیز هیچ ارتباطی با صدا و سیمای یزد نداشته و گویا ارسال کنندگان آن تنها به دنبال جریحه دار کردن احساسات مردم متدین حسینیه ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یزدرسا، قرار بود جشن جهانی شدن یزد توسط شورای شهر برگزار شود، اما هزینه های هنگفت آن با انتقادات فراوانی مواجه شد و لذا نهایتاً کار به صدا و سیمای مرکز یزد محول شد تا با کم ترین هزینه و بیشترین برد تبلیغاتی سالگرد ثبت جهانی یزد را برگزار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) پیامکی به صورت انبوه برای مردم استان یزد ارسال شد، بدین مضمون: «جشن؛ شادی؛ ترانه و پایکوبی برای جهانی شدن یزد امشب 18 تیر»

,

 

,

, ,

 

,

هر چند به عملکرد صدا و سیما انتقادات فراوانی مطرح بوده و هست -که البته در مورد یک رسانه با این بعد فعالیت و این تعداد مخاطب امری طبیعی است- لیکن صدا و سیما همیشه به عنوان نهادی پایبند به مبانی اعتقادی شناخته می شود و لذا ارسال چنین پیامکی با این همه تاکید بر جشن، شادی، پایکوبی و اجرای ترانه آن هم در شب عزای اهل بیت مشکوک به نظر می رسید.

,

با بررسی به عمل آمده مشخص شد ارسال این پیامک هیچ ارتباطی با صدا و سیمای یزد نداشته و گویا ارسال کنندگان آن تنها به دنبال جریحه دار کردن احساسات شیعیان متدین حسینیه ایران و همچنین تبلیغات منفی علیه صدا و سیما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

,

به همین دلیل بود که صدا و سیمای یزد بلافاصله در بیانیه ای عنوان کرد: «ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت جانگداز حضرت امام صادق علیه السلام به اطلاع مخاطبین عزیز و ارجمند شبکه یزد می رساند که امشب مصادف با شام شهادت آن امام همام، طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته از قبل، برنامه شب فیروزه ای با موضوع «یزد حسینیه ایران» جهت بازتاب شاخصه های فرهنگی و مذهبی دارالعباده یزد، با حضور کارشناسان و میهمانان ارجمند پخش خواهد شد.»

,

به هر ترتیب این ماجرا بار دیگر این موضوع را به ما یادآوری کرد که دشمن همچنان سیاست کثیف «تفرقه بنداز و حکومت کن» را دنبال می کند. اکنون اختلاف بین مذاهب، اقوام و ملیت های گوناگون هم دشمن را راضی نکرده و به دنبال ایجاد اختلاف در تمامی مذاهب اسلامی هستند. این حجم از عداوت و دشمنی لزوم هوشیاری و بصیرت بیش از پیش عموم مردم جامعه را نشان می دهد و لازم است که افراد دلسوز پیش از هر گونه موضع گیری از صحت و سقم موضوع اطلاع حاصل کنند. همانگونه که خداوند در آیه ششم از سوره حجرات می فرماید: «یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَینُوا أَنْ تُصِیبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلی ما فَعَلْتُمْ نادِمِینَ»

,

ای مؤمنین، اگر فاسقی برای شما خبری آورد، درباره آن تحقیق کنید مبادا به گروهی از روی نادانی آسیب برسانید و از کرده خود پشیمان شوید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه