اخبار داغ

مسول هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی میناب:

کونگ‌فو توآ یک ورزش ایرانیست/ انتصاب افراد غیرمتخصص آسیبی جدی به جامعه ورزش است

کونگ‌فو توآ یک ورزش ایرانیست/ انتصاب افراد غیرمتخصص آسیبی جدی به جامعه ورزش است
مسئول هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی میناب با بیان اینکه کونگ‌فو توآ یک ورزش رزمی ملی ایرانی است، گفت: نفوذ جناح های سیاسی و گماشتن افراد غیرمتخصص به نفع جامعه ورزش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی وطن خواه، مسول هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی میناب در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده اظهار کرد: ازسال 68 به دلیل عشق و علاقه ای که به ورزش های رزمی داشتم به ورزش رزمی کونگ‌فو توآ که در آن سالها به طور مخفیانه آموزش داده می شد و من نیز با کمک یک مربی افغانی که از اساتید ارشد انجمن کونگ‌فو توآ حذب وحدت اسلامی افغانستان وارد این عرصه هنری شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

شب ها به طور مخفیانه آموزش می دیدم

, شب ها به طور مخفیانه آموزش می دیدم, شب ها به طور مخفیانه آموزش می دیدم,

مسول هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی میناب در ادامه افزود: شب ها به طور مخفیانه در تعمیرگاه ورودی زمین خاکی و به طور خشن آموزش داده می شد و من با این پیش زمینه وارد ورزش کونگ فو شدم.

,

وطن خواه در خصوص ادامه فعالیت خود درکونگ فو اشاره کرد و گفت: زیر نظر اساتید بنامی در کشور اساتید محمدتقی معصولی بنیانگذار نیوکونگ فو یا کونگ فونوین و استاد حاج ناصر همدانیان رییس و بنیانگذار کونگ فوتوتایمای کشور آموزش و هنر ورزشی کونگ فو را ادامه داده ام.

,

وی در ادامه اضافه کرد: با استاد ربانی یارودباری که در دهه 70 به عنوان رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بود همکاری تنگاتنگی در خصوص برگزاری مسابقات داشته ام و نزد او کونگ فوتوآ رو به تکامل رسانده ام و استاد رودباری ساربانی مقدم اکنون به عنوان رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان نیز فعالیت دارند و ازبنیان گذاران و قدیمیترین تواکار در استان هستند.

,

, ,

کونگ‌فو توآ یک ورزش رزمی ملی ایرانی است

, کونگ‌فو توآ یک ورزش رزمی ملی ایرانی است, کونگ‌فو توآ یک ورزش رزمی ملی ایرانی است,

مسول کمیته فنی کونگ فو استان بیان کرد: کونگ‌فو توآ یک ورزش رزمی ملی ایرانی است که بنیان گذار علمی آن در جهان یک کماندو و تکاور ارتشی گارد بوده که تکنیک و ضربات آن به صورت قفلی،قدرتی و مخصوص از بین بردن مهاجم بوده و بیشتر در جنگ های تن به تن از این تکنیک ها استفاده می شود.

,

وطن خواه گفت: کونگ فوتوآ یک ورزش چریکی و تکاوری کامل است و در موارد یادگیری و آموزش درکونگ فوتوآ از قبیل نرمش های یوگا، ضربات پیشرفته دست و پا، بدنسازی خشن رزمی، مبارزات آزاد و نیمه آزاد رینگی بین المللی، مبارزات خیابانی، دفاع شخصی، رزم تن به تن، رزم شبانه، آموزش چتربازی، سقوط آزاد، سلاح های سرد ،حرکات آکروباتیک و ژیمناستیک رزمی شامل می شود.

,

وی با بیان اینکه یونیفرم و لباس رسمی کونگ فوتوآ به رنگ مشکی شامل کت کونگ فو و شلوار مشکی است، تصریح کرد: اکنون به عنوان مسول کمیته فنی کونگ فو استان طی حکمی از سوی استاد ربانی مقدم منصوب شدم و همچنین مسئول کمیته توتایمای استان و مسئول هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی میناب فعالیت دارم و تاکنون شاگردان زیادی تا رده قهرمانی کشور و استان تعلیم و هدایت کرده ام.

,

, ,

 ورزش کونگ فو در هرمزگان سیر سعودی خود را طی می کند

,  ورزش کونگ فو در هرمزگان سیر سعودی خود را طی می کند,  ورزش کونگ فو در هرمزگان سیر سعودی خود را طی می کند,

مسئول کمیته توتایمای استان به وضعیت ورزش کونگ فو در هرمزگان اشاره کرد و افزود: با انتخاب مجدد استان ربانی مقدم طی مجمعی با حضور استاد ابراهمیان دبیر فدراسیون کونگ فو در سال ۹۶ سیر صعودی خود را طی می کند با نظربه نظارت و برنامه ریزی های حساب شده استاد ربانی مقدم که از تواکاران و قدیمی های استان است و وی لقب پدرکونگ فو استان را یدک می کشد خوب پیش می رود.

,

وطن خواه با اشاره به شروع کلاس های آموزش کونگ فو، گفت: آکادمی یا کلاسهای آموزش کونگ فو از سنین هشت سال به بالا واقع در سالن مرکزی رزمی میناب در روزهای فرد از ساعت 8:30 الی 10 شب زیر نظر مربیگری بنده برقرار است از علاقه مندان جهت فراگیری این هنر رزمی ملی ایرانیان جهت فراگیری کونگ فو توآ دعوت می کنم.

,

گذاشتن افراد غیرمتخصص در پست های مسئولیت به نفع ورزش نیست

, گذاشتن افراد غیرمتخصص در پست های مسئولیت به نفع ورزش نیست, گذاشتن افراد غیرمتخصص در پست های مسئولیت به نفع ورزش نیست, به نفع ورزش نیست,

وی به جناح بازی و سیاسی شدن ورزش اشاره کرد و گفت: نفوذ جناح های سیاسی و گماشتن افراد غیرمتخصص و ورزشکار در پست های مسئولیت هیئت های ورزشی رزمی باعث سیاسی شدن و جناحی شدن ورزش شده که این به نفع ورزش نیست.

,

, ,

مسول هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی میناب با بیان اینکه از مسولان توقع کمک مالی نداریم، تصریح کرد: مسئولان در زمینه تبلیغ ورزش های رزمی در محافل اداری و سیاسی جذب نوجوانان و جوانان را در راس قرار دهند.

,

وطن خواه ادامه داد: با توجه به نفوذ شبیه خون و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و ایران و درخصوص مبارزه با معضل اعتیاد و مواد مخدر و ترویج وگسترش ورزش همگانی عموم اقشار جامعه و حمایت از نسل جوان جهت بر پا نگه داشتن جامعه ای سالم و پویا درخصوص هدایت جوانان به سمت ورزش های رزمی تدبیری اندیشه و اقدامی جدی کنند.

,

وی از وظایف مهم هیئت های رزمی را مبارزه با معضل اعتیاد، مواد مخدر،مبارزه باتهاجم فرهنگی غرب، حمایت ازنسل جوان، ترویج و گسترش ورزش همگانی در عنوان کرد.

,

, ,

این ورزش هیچ گونه درآمدی تاکنون برایم نداشته/ کونگ فو برای تمام رده های سنی مفید است

, این ورزش هیچ گونه درآمدی تاکنون برایم نداشته/ کونگ فو برای تمام رده های سنی مفید است, این ورزش هیچ گونه درآمدی تاکنون برایم نداشته/ کونگ فو برای تمام رده های سنی مفید است,

مسول هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی میناب با بیان اینکه از این ورزش هیچ گونه درآمدی تاکنون برایم نداشته است، افزود:برای اعزام تیم ها و برگزاری مسابقات از جیب خودمان خرج می کنیم.

,

وطن خواه ضمن توصیه به جوانان در جهت روی آوردن به این هنر، گفت: نرمش های ورزش کونگ فو بیشتر همان نرمشهای یوگا است که باعث تقویت مغز، حافظه و تسریع در امر یادگیری دروس در بین دانش آموزان و دانشجویان می شود همچنین باعث اعتماد به نفس، ورزیدگی عضلات و روح در انسان، جلوگیری ازپیری زودرس و جوان ماندن در انسان می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: ورزش سن و سال نمی شناسد و حتی کونگ فو برای تمام رده های سنی مفید است و نرمش های کششی یوگا برای میانسالان و بالاتر معجزه می کند و اگر به طور منظم و مرتب انجام شود چرا که نرمش های کونگ فو باعث تقویت و عملکرد اعضای داخلی بدن شامل قلب، کلیه، معده، شش ها و چاکراهای تنفسی میشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه