اخبار داغ

برگزاری نمایشگاه فن بازار بخش تعاون در راستای حمایت از کالای ایرانی در زنجان

برگزاری نمایشگاه فن بازار بخش تعاون در راستای حمایت از کالای ایرانی در زنجان
سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه فن بازار بخش تعاون در راستای حمایت از کالای ایرانی در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی پاک منش در جلسه هماهنگی  و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه  فن بازار بخش تعاون با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از برپایی نمایشگاه توسعه تعاملات شبکه ای شرکت های تعاونی با یکدیگر و شناساندن توانمندی تعاونی ها در سطح عموم است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,


وی افزود: حضور شرکت های تعاونی سبب می شود تا تعاونی ها با شناختی که از یکدیگر پیدا می کنند بتوانند از ظرفیت ها و امکانات بالقوه خود استفاده کنند.

پاک منش عنوان کرد: در نظر داریم نمایشگاه  فن بازار بخش تعاون با مشارکت و همکاری خانه تعاونگران در مرداد ماه سال جاری  برگزار کنیم.

سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان مهمترین دلیل برگزاری نمایشگاه مذکور را ترویج فرهنگ تعاون دانست و خاطرنشان کرد: بهترین روش برای بیان توانمندی ها و بازاریابی تعاونی ها برگزاری چنین نمایشگاه هایی است و این فرصتی جهت شناساندن تعاونی ها برای عموم مردم است.

 در ادامه این جلسه احسان اعرابی رئیس خانه تعاونگران استان زنجان نیز گفت: ما درصدد هستیم نمایشگاهی در راستای حمایت از کالاهای ایرانی تحت عنوان "فن بازار بخش تعاون"با مشارکت و حضور شرکت های  تعاونی و اتحادیه ها در مرداد ماه سال جاری برگزار کنیم و امیدواریم این نمایشگاه به بهترین نحو و با حداقل هزینه برگزار شود.

اعرابی به برنامه های متعددی که در طی روزهای نمایشگاه پیش بینی شده  اشاره کرد و افزود: مراسم افتتاحیه، اختتامیه و همچین برگزاری برنامه هایی جهت جذب و جلب توجه بازدید کنندگان از جمله این برنامه ها است.

وی بیان کرد: با ایجاد نمایشگاه فن بازار بخش تعاون بسترهای مناسبی برای ارائه دهندگان محصولات و خدمات به منظور تعامل بیشتر و کشف توانمندی های تعاونی ها، پیش بینی شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه