اخبار داغ

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی:

۸۰ درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند/ افتتاح شعبه اقماری تأمین اجتماعی شمال شهر بیرجند 25 تیر ماه

۸۰ درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند/ افتتاح شعبه اقماری تأمین اجتماعی شمال شهر بیرجند 25 تیر ماه
مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت:70 درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مجید درویشی مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی صبح امروز به همراه کارکنان بیمه تأمین اجتماعی استان در دیدار با نماینده ولی فقیه،اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در بخش بیمه ای با 9 شعبه اصلی و 9 شعبه اقماری ارائه خدمات بیمه‌ای به 361 هزار نفر از جمعیت 770 هزار نفری خراسان جنوبی  را تحت پوشش دارد که این آمار  47 درصد جمعیت خراسان جنوبی را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی تکلیف دارد خدمات بیمه ای خود را بیشتر در حوزه شهری ارائه دهد،افزود: 70 درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

,

 

,

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: در سال 96 در بخش تعهدات بلند مدت مانند از کارافتادی مبلغ 270 میلیارد تومان مستمری پرداخت شده است.

,

 

,

درویشی ادامه داد: همچنین در سال 96 در بخش تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت، دستمزد به مبلغ 12 میلیارد تومان و در بخش بیمه بیکاری 11 میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: در سال گذشته در حوزه بازنشستگان و مستمری‌بگیران طی 2 مرحله مبلغ 60 میلیون تومان به عنوان غیر شمول بنابر دلایلی مانند بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

,

 

,

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: وام‌های قرض الحسنه به مبلغ 400 میلیون تومان به جامعه هدف که شامل بیمه شدگان نیز می‌شود پرداخت شد.

,

 

,

درویشی عنوان کرد: در سال 96 در دو نوبت مستمری‌بگیران و بازنشتگان به مشهد اعزام شدند که صد درصد مخارج بر عهده تأمین اجتماعی بوده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در خصوص مسائل فرهنگی نیز مسابقات قرآنی در سطح استان و جامعه هدف برگزار شده است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی در حوزه‌های نماز، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی به عنوان دستگاه برترشناخته شده است.

,

 

,

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در قسمت شمال شهر بیرجند شعبه نداشته ایم، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شده یک شعبه اقماری در شمال شهر مربوط به قسمت پشت پایانه‌های مسافربری و مهرشر در نظر گرفته شده که در 25 تیرماه جاری افتتاح خواهد شد.

,

 

,

 درویشی بیان کرد: برای اینکه مردم برای دریافت تعهدات خود به شعب استان مراجعه نکنند سازمان تأمین اجتماعی 2طرح یکی در بخش ssm شماره ملی بیمه شدگان و پرونده‌های الکترونیکی ارائه کرده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در بخش عمرانی برای استان 3 طرح در حال پیگیری است، عنوان کرد: مجوز ساخت ساختمان اداری در شهرستان عشق آباد گرفته شده و در هفته دولت کلنگ‌زنی آن انجام خواهد شد.

,

 

,

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: در شهرستان بشرویه نیز خرید زمین انجام شده و در حال اخذ مجوز هستیم  و توسعه ساختمان شعبه 2 بیرجند را در دستور کار داریم که مراحل اولیه آن انجام شده و در سال 97 شاهد توسعه فضای فیزیکی آن خواهیم بود.

,

 

,

بستری ۱۵ هزار بیمار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بیرجند 

, بستری ۱۵ هزار بیمار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بیرجند , بستری ۱۵ هزار بیمار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بیرجند ,
فرزاد فیروزی مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد:از ۲۵ تیرماه سال گذشته تاکنون موفقیت‌های  زیادی در حوزه درمانی تأمین اجتماعی استان داشته‌ایم.
,
 
,
 
,
وی افزود:خدمات این بخش از سه میلیون رکورد به چهار میلیون و ۳۰۰ رکورد رسیده و همچنین در رتبه‌بندی مقیاس تخت به ازای بیمار، از آخر به اول رسیده‌ایم.
,
 
,
 
,
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: دو مرکز درمانی تأمین اجتماعی در بیرجند فعالیت دارد که طی سال گذشته ۹ هزار رکورد بستری در مرکز درمانی حضرت ابوالفضل (ع) داشتیم.
,
 
,
فیروزی با بیان اینکه 6 هزار رکورد بستری در بیمارستان شهید رحیمی بیرجند داشته‌ایم، افزود: علاوه بر این خدمات چشمگیری در سرویس‌های سرپایی داشته‌ایم.
,
 
,
 
,
 وی گفت: شاخص بهره‌وری در مراکز درمانی بیرجند ۲۵ درصد رشد داشته است.
,
 
,
 
,
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد:این خدمات با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارائه شده امیدواریم بتوانیم در سال جاری هم خدمات شایسته‌ای به جامعه هدف داشته باشیم.
,
 
,
 
,
فیروزی با اشاره به پروژه‌های عمرانی حوزه درمان گفت: سه پروژه جدید شامل ایجاد مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند، اجرای پروژه پلی کلینیک در قاین و ایجاد مجتمع همایشی و آموزشی در بیرجند در دست اجرا است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه