مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی خبر داد؛
آمادگی ۲۵ مجتمع خدماتی رفاهی جهت خدمت رسانی به مسافران تابستانی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی، از انجام اقدامات لازم در 25 باب مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور کسب آمادگی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران تابستانی خبر داد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جعفر شهامت، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی، از انجام اقدامات لازم در 25 باب مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور کسب آمادگی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافرین تابستانی خبر داد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
خاورستان,
,
وی افزود: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمعها ارتقاء یابد.
,
,
,
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جادهها در دستور کار قرار دارد و در نشستی مشترک با اعضای کمیته ویژه نظارت بر مجتمعهای خدمات رفاهی، اماکن بین راهی عنوان کرد که مجتمعهای خدمات رفاهی و اماکن بین راهی نامطلوبی دارند و به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.
,
,
,
شهامت بیان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانهها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است، در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دورهای از سالهای گذشته از نمایندگان دستگاه های مرتبط تشکیل شده که به صورت دورهای از مجتمعهای خدماتی رفاهی و نمازخانهها سرویسهای بهداشتی موجود در جایگاههای سوخت منفرد، رستورانها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل میآورد.
,
,
,
وی خاطرنشان کرد: سامانه سامانه پیامکی 300056141 نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان خراسان جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است.
,
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه