اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد؛

معرفی ۸۰۲ طرح با اعتبار بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل/ ۱۱ طرح ملی به شورای ملی اشتغال فرستاده شد

معرفی ۸۰۲ طرح با اعتبار بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل/ ۱۱ طرح ملی به شورای ملی اشتغال فرستاده شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تعداد 802 طرح با اعتباری بیش از 480 میلیارد تومان در کارگروه اشتغال استان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباس رکنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: 15 بهمن ماه سال گذشته طرح حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری خراسان جنوبی ابلاغ و تا اردیبهشت ماه سال جاری ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار پرداخت و از اردیبهشت ماه جاری تا کنون رقم پرداختی تسهیلات اشتغال به ۳۱.۵ میلیارد تومان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 11 کارگروه اشتغال استان برگزار شده است، افزود: 802 طرح با 480 میلیارد تومان اعتبار مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.
,
 
,
 
,
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تعداد ثبت نام شدگان در سامانه کارا را 4 هزار و 985 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد 769 طرح در حال حاضر در کارگروه اشتغال استان در حال بررسی است و 802 طرح مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده و از این تعداد، 112 طرح تسهیلات در بانک‌های عامل پرداخت شده است.
,
 
,
 
,
رکنی با بیان اینکه بیرجند 129 طرح با 61 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است، گفت: بشرویه 54 طرح با 41 میلیارد تومان، خوسف 50 طرح با 46 میلیارد تومان، درمیان 56 طرح با 14 میلیارد تومان و زیرکوه 53 طرح با 27 میلیارد تومان اعتبار مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: همچنین سرایان 46 طرح با 43 میلیارد تومان، سربیشه 65 طرح با 40 میلیارد تومان، طبس 110 طرح با 51 میلیارد تومان، فردوس 82 طرح با 50 میلیارد تومان، قاین 70 طرح با 53 میلیارد تومان و نهبندان 87 طرح با 50 میلیارد تومان اعتبار مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
,
 
,
 
,
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح‌هایی که معرفی می‌شوند باید اشتغال پایدار ایجاد کنند و چند نفر مشغول به کار شوند، افزود: خراسان جنوبی هم از نظر تعداد طرح های مصوب و هم از نظر میزان اعتبارات پرداختی به مردم از میانگین کشوری بالاتر است.
,
 
,
 
,
رکنی با اشاره به اینکه ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به استان ابلاغ شده است، افزود: در حال حاضر ۱۱ طرح بالای شش میلیارد با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به کارگروه ملی فرستاده شده است که اگر مصوب شود اشتغال خوبی برای استان خواهد داشت.
,
 
,
 
,
وی تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک کشاورزی را 294 طرح بیان کرد و افزود: تعداد 114 طرح به بانک توسعه تعاون، تعداد 159 طرح به پست بانک و تعداد 235 طرح به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده است.
,
 
,
 
,
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی خاصی وجود دارد و مشکلات اقتصادی باید به طور خاص بررسی و پیگیری شود.
,
 
,
 
,
رکنی با بیان اینکه شهریور ماه مهلت جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به پایان می‌رسد، تصریح کرد: اگر قرار باشد اعتبارات به طور کامل جذب شود باید زمان بیشتری برای جذب اعتبارات در نظر گرفته شود و همچنین روند اداری دریافت تسهیلات، آسان‌تر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه