اخبار داغ

فرماندار اردستان:

اورژانس اجتماعی یکی از مطالبات مردمی اردستان است/ نیاز مردم زواره به ایجاد مرکز پلیس + ۱۰

اورژانس اجتماعی یکی از مطالبات مردمی اردستان است/ نیاز مردم زواره به ایجاد مرکز پلیس + ۱۰
فرماندار اردستان گفت: اورژانس اجتماعی یکی از مطالبات مردمی شهرستان اردستان است که باید بهزیستی آن را در سیکل پیگیری قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا تأملی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اردستان اظهار کرد: دستگاه های دولتی باید اقدامات لازم در خصوص سایر مواردی که در اولویت های هیئت دولت برای مأموریت های حوزه حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در نظر گرفته شده است را اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: در بخش دولت الکترونیک یکی از برنامه های خیلی مهم و جدی ادارات توجه به حقوق شهروندی است که در گزارش ها باید به آن توجه ویژه ای انجام شود.

,

فرماندار اردستان گفت: باید مشخص شود نارضایتی  مردم از سطح دستگاه های دولتی در چه حوزه هایی بوده و ریشه نارضایتی ها در چه مواردی است.

,

تأملی بیان کرد: در ادارات میز خدمت تشکیل شده و بخش قابل توجه خدمات روی فضای دولت الکترونیک قرار داده شده باید مشخص شود مشکل در کجاست تا روی آن کار صورت گیرد.

,

وی تاکید کرد: یکی از گلایه مندی های اصلی، مواردی بوده که درخواست ها به دستگاه استانی ارجاع داده می شود، لذا دستگاه ها مواردی که در حوزه اختیاراتشان نیست و از استان استعلام می کنند را مشخص کنند.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در حوزه نیروی انسانی دستگاه های دولتی مشکل داریم و نمی دانیم هر دستگاه پتانسیل نیروی انسانی آن چقدر است و تعداد پست های اشغال شده آن چند مورد است که باید در این زمینه جمع بندی صورت گیرد.

,

وی اعلام کرد: در دستگاه ها زیاد اصراری به نگه داشتن افرادی که تمایلی و رغبتی برای ساختن  شهرستان ندارند، نداریم و قرار نیست از منافع حضور در این منطقه محروم در زمینه اشتغال و مزایای حقوق استفاده بکنند و به دلایلی بخواهند مأموریت ما را با مشکل مواجه سازند.

,

تأملی یادآوری کرد: اورژانس اجتماعی یکی از مطالبات مردمی شهرستان اردستان است که باید بهزیستی آن را در سیکل پیگیری قرار دهد و همچنین مرکز پلیس + 10 شهر زواره یکی از نیازهای اساسی است که خیلی از مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: آسیبی که امروزه دچار آن هستیم این است که افرادی به مسئولان دسترسی داشته و درخواست هایی را مطالبه می کنند که با مقررات همخوانی ندارد و این در حالی است که عموم مردم از یک سری امکانات اولیه محروم می مانند.

,

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه افرادی به دلیل نداشتن اطلاعالت کافی یا عدم شناخت به بعضی مسائل، حقوقشان نادیده گرفته می شود گفت: این کارگروه می تواند زمینه از بین نرفتن حقوق شهروندان را تأمین کند.

,

وی افزود: دستگاه ها باید بتوانند چتر فراگیر خدمت اداری به مردم را برای مأموریت های کارگروه صیانت از حقوق شهروندی در سطح شهرستان ایجاد کنند.

,

در این نشست نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو ستاد صیانت از حقوق شهروندی گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه