اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد

واکنش عضو شورای شهر به توئیت عجیب "ناهید خداکرمی"/ مطرح کردن موضوع حجاب در صنعت توریسم سخنی انحرافی است

واکنش عضو شورای شهر به توئیت عجیب "ناهید خداکرمی"/ مطرح کردن موضوع حجاب در صنعت توریسم سخنی انحرافی است
عضو شورای شهر تهران گفت: این سخن که اگر موانعی مانند حجاب را در صعنت توریسم برداریم میتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم مطلبی انحرافی است.
[

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به سخنان یکی از اعضای شورای شهر تهران در شبکه های اجتماعی در خصوص رفع موانع حجاب اجباری برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت صنعت توریسم در کشور اظهار داشت: دنیای امروز دنیای خدمات است و بسیاری از کشورها 60 درصد اشتغالشان از طریق خدمات تامین می‌شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

وی با بیان اینکه باید به صنعت توریسم و گردشگری نگاه ویژه ای بکنیم، افزود: هر توریستی که به هر کشوری وارد می شود با خودش شغل را نیز به همراه دارد.
 

,
,

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کشور ما با توجه به ظرفیت بالای تاریخی خودش تا امروز از این امر محروم بوده است، بیان کرد: متاسفانه هر بار هم با بهانه هایی نظیر اینکه اگر گردشگر به ایران بیاید موضوعات حجاب، هتل و...چه خواهد شد؟ از خود رفع تکلیف کرده و از این ظرفیت عظیم استفاده لازم را نکرده ایم.
 

,
,

میرلوحی در ادامه گفت: اصل حضور گردشگر در یک کشور آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم یک ملت است نه اینکه بخواهند فرهنگ خود را به آنجا صادر کنند.
 

,
,

وی با بیان اینکه بیان کردن این سخن که اگر موانعی مانند حجاب را در صعنت توریسم برداریم میتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم؛ مطلبی انحرافی است، تصریح کرد: از طرف دیگر هم کسانی هستند که از طرف دیگر بوم افتاده اند و نمی‌گذارند گردشگری ما راه بیفتاد.
 

,
,

معاون وزیر کشور در دوره اصلاحات با اشاره به اینکه تا زمانی که اشتغال و اقتصاد مردم تامین نشود کرامت مردم نیز حفظ نخواهد شد، عنوان کرد: ما باید بپذیریم که باید در بخش صنعت گردشگری بهانه ها را کنار گذاشته و کار بکنیم.

,


عضو شورای شهر تهران گفت: اگر گردشگری بداند که در ایران امنیتش در لایه های متفاوت این صنعت تامین می‌شود حتما به ایران سفر خواهد کرد و موضوعاتی نظیر حجاب و... فرعی است.

,
,


میرلوحی در انتها خاطر نشان کرد: باید از این مسائل عبور کرده و به دنبال ایجاد اشتغال و کسب و کار برای جوانان ایرانی و هم وطنان باشیم.
 

,
,
,

گفتنی است  «ناهید خداکرمی» عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در توییتی عجیب نوشته بود که برای جذب توریسم میتوانیم موانعی مانند حجاب اجباری را مرتفع کنیم!


 

,
,
, ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه