اخبار داغ

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل :

استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی دایی اردبیل به بهره برداری می رسد

استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی دایی اردبیل به بهره برداری می رسد
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت : استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی علی دایی از پروژه‌های در حال احداث بوده که با روند تکمیل این استان به مجموعه ورزش‌های آبی استاندارد دست خواهیم یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، جمال پیله‌ور امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل اظهار داشت:سالن سرپوشیده دو و میدانی  مجموعه ورزشی علی دایی با متراژ 11 هزار و 400 مترمربع و پیشرفت 80 درصدی دومین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اینکه در صورت تکمیل پروژه های در دست اقدام در مجموعه ورزشی ورزشی دایی اردبیل میزبان مسابقات ملی و بین المللی معتبر خواهد بود ، تصریح کرد :سالن سرپوشیده تیراندازی مجموعه نیز به مساحت دو هزار و 100 مترمربع و با پیشرفت 50 درصدی یکی از پروژه های در حال احداث است.

,

پیله ور گفت: استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی علی دایی از دیگر پروژه‌های در حال احداث بوده که با  تکمیل این استان به مجموعه ورزش‌های آبی استاندارد دست خواهد یافت.

,

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل با اشاره به شرایط آب و هوایی اردبیل برای میزبانی شایسته از مسابقات ورزشی ، خاطرنشان کرد:پروژه ها در صورت تامین اعتبارات لازم طی شش ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه