اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان:

حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی قوچان پنج کشته و زخمی برجای گذاشت

حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی قوچان پنج کشته و زخمی برجای گذاشت
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در دو حادثه تصادف در محورهای مواصلاتی قوچان دو نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید فکوری در گفتگو با خبرنگار قوچان خبر با تشریح حوادث رانندگی ساعت گذشته محورهای موصلاتی قوچان اظهار داشت: در اولین حادثه که ساعت 20:45 شب در کیلومتر 45 محور قوچان چناران رخ داد یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه این حادثه در اثر واژکونی خودروی پژو رخ داد، ادامه داد:  بلافاصله پس از کسب اطلاهع از این حادثه عوامل امدادی پایگاه شهید کلاهدوز  با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدمات رهاسازی و درمانی اولیه ۳ نفر مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی چناران انتقال داده شدند و متاسفانه یک سرنشین دیگر این خودرو جان خود را در سر صحنه حادثه از دست داده بود.

,

وی با اشاره به حادثه دوم نیز خاطر نشان کرد: این حادثه درمحور قوچان به فاروج کیلومتر ۸ اتفاق افتاد که ۱ نفر فوتی برجای گذاشت.

,

رئیس جمعیت هلاال احمر در پایان گفت: این حادثه در ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه عصر روز سه شنبه رخ داد و  عوامل امدادی پایگاه شهید بابامحمد رستمی با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و راکب موتور سیکلت که به شدت دچار مصدومیت شده بود را به مرکز درمانی انتقال دادند ولی متاسفانه فرد مذکور جان خود را از دست داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه