اخبار داغ

فرمانده ناوتیپ سپاه دریایی جزیره خارگ:

جزیره خارگ می تواند با اتکا و تعامل مردم و مسئولین به آبادانی و پیشرفت برسد

جزیره خارگ می تواند با اتکا و تعامل مردم و مسئولین به آبادانی و پیشرفت برسد
فرمانده ناوتیپ سپاه دریایی جزیره خارگ گفت: جزیره مقاوم خارگ نیز می تواند با اتکا به حمیت و تعامل مردم و مسئولین با چنین مدیرانی به آبادانی و پیشرفت برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سرهنگ مسعود فروتن فرمانده ناوتیپ سپاه دریایی جزیره خارگ با اشاره به نقش مهم شهرداری در مدیریت شهری خارگ، تلاش و کوشش این مجموعه را ستودند و برای مدیریت و کارکنان خدوم آن، آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

سرهنگ فروتن با اشاره به انتخاب شایسته صفایی بعنوان شهردار خارگ و کارنامه پربار و موفق ایشان آینده ایی بسیار نیک را برای جزیره مقاوم خارگ ترسیم کردند و افزود: صفایی در هر منسبی که حضور داشتند به خوبی توانستند خود را ثابت نموده و قدمهای نیکی بردارند.

,

وی ادامه داد: جزیره مقاوم خارگ نیز می تواند با اتکا به حمیت و تعامل مردم و مسئولین با چنین مدیرانی به آبادانی و پیشرفت برسد.

,

, ,

عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ نیز با قدردانی از حضور سرهنگ فروتن و حرکت ارزشمند وی ابراز امیدواری کردند با شکل گرفتن تعاملات فی مابین مخصوصا در ابعاد فرهنگی اقدامات شایسته ایی برای مردم فهیم خارگ صورت گیرد چرا که شهرداری و سپاه دریایی هر دو خدمت رسان مردمند و رضایتمندی و خشنودی مردم را هدف اصلی خدمت به این آب و خاک و مردم دلیرش می دانند.

,

, ,

علیپور نایب رئیس و مهندس بخشی عضو شورای اسلامی شهر نیز با قدردانی از سرهنگ فروتن و هیئت همراه، اقدام ارزشی ناوتیپ دریایی سپاه را مایه دلگرمی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ خواندند و در مسیر خدمت به ایران اسلامی برای این عزیزان آرزوی سربلندی کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه