اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

حجاب وعفاف حکم الهی است/تداوم نسل پاک در سایه خانواده به نتیجه می رسد

حجاب وعفاف حکم الهی است/تداوم نسل پاک در سایه خانواده به نتیجه می رسد
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت:حجاب وعفاف به عنوان یک حکم الهی است و قطعا حکم الهی توام با حکمت الهی و با شناخت انسان است زیرا زن و مرد برای آرامش در کنار هم خلق شده اند و آرامش در خانواده شکل می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با راه آرمان در رابطه با نقش عفاف و حجاب در کاهش آسیب های اجتماعی گفت:عفاف و حجاب از محوری ترین موضوعاتی می باشد که در تحکیم خانواده ها موثر است و از سوی دیگرعفیف بودن و رفتارهای عفیفانه داشتن در تسریع ازدواج موثر خواهد بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,


وی افزود: نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده به قدری اهمیت دارد که با بررسی در فرهنگ غرب مشاهده می کنیم که بی بندوباری و عدم تعهد به خانواده و پوشش نامناسب داشتن سبب ارتباطات بسیار نامشروع شده است.

,
,


مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به این که از سه منظر می توان حکم عفاف و حجاب را در تحکیم خانواده دنبال کرد، گفت: حجاب وعفاف به عنوان یک حکم الهی است و قطعا حکم الهی توام با حکمت الهی و با شناخت انسان است زیرا زن و مرد برای آرامش در کنار هم خلق شده اند و آرامش در خانواده شکل می گیرد و تداوم نسل پاک و مطهر در سایه خانواده است که به نتیجه می رسد.

,
,


اصلانی عنوان کرد : اگر این چارچوب از هم بپاشد به همان میزان آرامش از خانواده سلب می شود و به همان نسبت نیز نسل پاک دچار خدشه و مشکل می شود .

,
,


وی ادامه داد :بنابراین امروزه حتی در فرهنگ منحل غربی که برهنگی باعث فروپاشی خانواده ها و ازدیاد فرزندان نامشروع در آن ها شده است به این نتیجه رسیده اند که باید یک بازگشتی به فطرت و آموزه های دینی داشته باشند لذا شاهد جنبش های مختلف عفیفانه در فرهنگ غرب (آمریکا و اروپا ) هستیم .

,
,


وی با بیان این که غربی ها بسیاری از زیرساخت های عفاف مداری را خراب کرده اند، ابراز داشت: آن ها بسیاری از آموزه ه های دینی را زیر پا له کرده اند و دیگر بازگشت بسیار سخت است اما تلاش می کنند که با تعسی از زن مسلمان و فرهنگ غنی انقلاب اسلامی بازگشت هایی صورت بگیرد.

,
,


اصلانی توضیح داد : بنابراین در جامعه اسلامی باید حجاب را به عنوان یک ودیعه گرانقدر پاس بداریم و مراقبت کنیم و با برگزاری جلسات اغناسازی برای جوانان و تبیین و تفسیر حجاب نشاط و جایگاه اجتماعی را رقم بزنیم تا بتوانیم همه آن چیزی را که اسلام به دنبال آن است دست یابیم .

,
,


مسئول بسیج جامعه زنان کشور در پایان خاطر نشان کرد: تمامی نیازهای انسان در خانواده تامین می شود در نتیجه تبیین جایگاه حجاب در خانواده برای نسل امروز بسیار جذاب و قابل بهره برداری و اطلاع است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه