اخبار داغ

برگزاری معارفه شهردار اهرم + تصاویر

برگزاری معارفه شهردار اهرم + تصاویر
آیین معارفه شهردار جدید شهر اهرم با حضور جمع کثیری از مقامات استانی و شهری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، آیین معارفه شهردار جدید شهر اهرم با حضور جمع کثیری از مقامات استانی و شهری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سالن ارشاد اهرم میزبان مراسم معارفه قاسم شکوه شهردار جدید اهرم بود که استقبال مردم و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

,

, ,

حکم شهردار اهرم که به امضای استاندار بوشهر رسیده بود، توسط مرادی مدیرکل دفتری شهری استانداری به شهردار اهرم ابلاغ شد.

,

, ,

از نکات جالب این مراسم این که موقع ابلاغ حکم دو پدر شهید و یک پاکبان شهرداری به همراه مسئولین بر روی سن حاضر شدند و شهردار اهرم حکم خود را برای احترام به جایگاه این قشر زحمت کش، از دست کارگر پاکبان شهرداری دریافت کرد و سپس رسما این حکم توسط امام جمعه اهرم به ایشان اهدا شد.

,

, ,

این مراسم با حضور حجت السلام راستگو امام جمعه اهرم، دشتی سرپرست فرمانداری، حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان، خواجه فرمانده نیروی انتظامی تنگستان، اعضای شورای تامین شهرستان تنگستان، اعضای شورای اسلامی شهر اهرم، تعدادی از شهرداران و اعضای شورای شهرها و روستاهای تنگستان و استان در این مراسم حضور داشتند.

,

, ,

گفتنی ست فرماندار تنگستان، امام جمعه شهر اهرم، عباس صبوری ریاست شورای اهرم و مرادی مدیر کل دفتر شهری استانداری و مهندس شکوه شهردار جدید اهرم از سخنرانان این مراسم بودند.

,

, , ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه