اخبار داغ

تحولات منطقه؛

پیشروی سریع ارتش سوریه در جنوب استان درعا+ نقشه میدانی

پیشروی سریع ارتش سوریه در جنوب استان درعا+ نقشه میدانی
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب سوریه موفق شدند چند منطقه دیگر را از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ارتش سوریه، گارد ریاست جمهوری و نیروهای دفاع ملی با پشتیبانی هوایی توانستند در ادامه عملیات خود، مناطقی را از جنوب شرق و جنوب غرب حومه شهر درعا را از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: نیروهای سوری در ادامه عملیات خود از محور جنوب شرقی حومه شهر درعا توانستند منطقه «غرز» و همچنین «زندان مرکزی، سیلوی گندم و شرکت گاز» منطقه را از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی کنند و ده‌ها تروریست را کشته و زخمی کنند.

,

از محور جنوب غربی شهر درعا خبر می‌رسد، رزمندگان سوری در این محور توانستند با حمله غافلگیرکننده خود، منطقه «جمرک قدیم» و پایگاه نظامی «الهجانه» را از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی کنند.

,

هم‌زمان با عملیات ارتش در محورهای جنوبی شهر درعا، از شهرک‌های شرقی و جنوب غربی استان خبر می‌رسد، نیروهای متخصص سوری به‌ منظور کشف و خنثی کردن تله‌های انفجاری و ... وارد مناطق شده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای متخصص سوری در جریان جستجوی منطقه به منطقه شهرک‌های آزاد شده توانستند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی پیشرفته ازجمله «تانک تی 62، موشک‌های ضد زره تاو، دوربین‌های دید در شب، سکوهای خمپاره و ...» را کشف و ضبط کنند.

,

از شمال غرب استان درعا خبر می‌رسد، گروه‌های تروریستی موجود در شهرک‌های «سلمین، کفرشمس، کفرناسج و عقربه» اعلام کرده‌اند که قصد دارند از طریق مذاکره با دولت سوریه، مناطق را تحویل داده و به شمال سوریه منتقل شوند.

,

به گفته منابع میدانی، در حال حاضر ارتش سوریه حدود 80 درصد از استان درعا شامل مناطق شمالی، مرکزی، شرقی و جنوبی را تحت کنترل خود دارد.

,

تروریست‌های «جبهه النُصره، ارتش آزاد و ...» تنها 15 درصد از استان شامل مناطق غربی و شمال غربی را تحت اشغال خوددارند و گروه تروریستی داعش به‌تنهایی، 5 درصد از مناطق جنوب غربی استان که هم‌مرز با جولان اشغالی و کشور اردن است را تحت اشغال خود دارد.

,

المراسلون

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه