اخبار داغ

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه خبر داد:

آسفالت ۱۶ روستا شهرستان گناوه با استفاده از قیر رایگان/ با تامین اعتبار پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید

آسفالت ۱۶ روستا شهرستان گناوه با استفاده از قیر رایگان/ با تامین اعتبار پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید
مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه گفت: ر سال 96 بیش از 143 هزار متر مربع با استفاده از قیر رایگان در 16 روستا آسفالت کشی صورت گرفته است که در سال جاری نیز با همکاری دهیاری ها 5 روستا در الویت قرار دارند که حدود 15 هزار متر مربع آسفالت کشی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افرند مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه در گفت و گو با سپاس با اشاره به خدمات بنیاد مسکن در روستاها، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سعی دارد روستاهای هدف که از قبل شناسایی شده است را در مسیر توسعه قرار دهد و فعالیت های عمرانی بر اساس موقعیت جغرافیایی هر منطقه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

افرند اظهار کرد: در سال 96 بیش از 143 هزار متر مربع با استفاده از قیر رایگان در 16 روستا آسفالت کشی صورت گرفته است که در سال جاری نیز با همکاری دهیاری ها 5 روستا در الویت قرار دارند که حدود 15 هزار متر مربع آسفالت کشی انجام خواهد شد.

,

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه افزود: یکی از ماموریت های بنیاد مسکن ایجاد زمین چمن مصنویی در روستاها است که سال گذشته در روستای محمدی، جزیره جنوبی، پوزگاه، مال محمود، عباسی و چاه بری با اعتبار یک میلیارد و 140 میلیون تومان انجام شده است.

,

وی ادامه داد: در سال جاری روستای چهار محل ایجاد زمین چمن مصنوعی با اعتبار 190 میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد که در صورت تامین اعتبار در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

,

افرند با اشاره به ایجاد بوستان امید روستایی، عنوان کرد: در سال گذشته 28 بوستان امید در روستاهای شهرستان گناوه اجرا شد که با همکاری دهیاری ها 20 بوستان به بهره برداری رسید و ما بقی بوستان ها در صورت تامین اعتبار تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

,

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه تصریح کرد:28 بوستان در شهرستان گناوه با اعتبار سه میلیارد و 778 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید؛ بوستان های امید در روستاها به عهده بنیاد مسکن و همکاری دهیاری ها و شورای روستاها انجام می شود که در صورت تامین اعتبار در زمان های اعلام شده تحویل داده می شود.

,

وی در پاسخ به سند روستایی، ابرزا کرد: با همکاری اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان در سال گذشته تا کنون 276 فقره سند روستایی صادر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه