اخبار داغ

​کمبود فضای ورزشی در زندانهای چهارمحال و بختیاری

​کمبود فضای ورزشی در زندانهای چهارمحال و بختیاری
مدیر کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری گفت: زندانهای چهارمحال و بختیاری فضای ورزشی ندارند و باید در این راستا اقدامی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛ حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان ها چهارمحال و بختیاری امروز در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد:  زندان های بروجن، لردگان، کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان با کمبود فضای ورزشی مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی گفت: هم اکنون یک سالن ورزشی در زندان شهرکرد فعال است و مجموعه های یاد شده فاقد سالن ورزشی می باشند.

حیدری گفت: جمعیت زیادی از جمله کارکنان، سربازان وظیفه، زندانیان و خانواده های زندانیان جزو جامعه هدف زندان می باشند که با ایجاد فضاهای مناسب جهت ورزش و تربیت بدنی، می توان در راستای تأمین سلامت و بازپروری زندانیان و پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف گام های موثری برداشت.

حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گفت: توسعه ورزش در زندانها و سوق دادن زندانیان و خانواده های آنها به ورزش، در کاهش آسیب های اجتماعی و بازاجتماعی شدن آنها اثرگذار خواهد بود.

وی به تقویت ورزش های باستانی در زندان اشاره کرد و گفت: بهره مندی از ورزش های قدیمی همچون ورزش زیبای باستانی در بازپروری زندانیان، تاثیرات زیادی در سطح زندانها در پی خواهد داشت که باید به تقویت ورزش باستانی در زندان پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به تدوین سند چشم انداز ورزش در زندان های استان اشاره کرد و گفت: با تدوین این سند می توان مشکلات و کمبودهای این بخش را بر اساس اولویت های پیش بینی شده رفع کرد.

گفتنی است برنامه ریزی لازم جهت بررسی راهکارهای همکاری دوجانبه، توسط معاونین و کارشناسان هر دو مجموعه انجام تا خدمات هدفمندی به جامعه هدف ارائه شود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه