اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب طی ۳ ماه نخست امسال

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب طی ۳ ماه نخست امسال
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب در سه ماه نخست امسال، محموله های قاچاق در مجموع به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، در کنترل محورهای مواصلاتی و در عملیات های مختلف محموله های کالای قاچاق را کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: ارزش ریالی مجموع محموله های کشف شده در سه ماه نخست امسال ۱۰ میلیارد ریال بوده که از قاچاقچیان کشف و ضبط شده که مقایسه آماری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش پنج درصدی را نشان می دهد.

,

وی با بیان اینکه در این زمینه ۳۷ نفر نیز دستگیر شده اند، گفت: در این رابطه ۳۵ دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

,

شیخ نژاد با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و مبارزه جدی با قاچاق از اولویت‌های مستمر این فرماندهی بوده و هست.

,

وی گفت: شهروندان هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و در این راستا نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه