اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

دستگیری کلاهبردار میلیاردی به بهانه واردات خودرو در زنجان

دستگیری کلاهبردار میلیاردی به بهانه واردات خودرو در زنجان
فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهمی خبر داد که به بهانه واردات خودرو ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی‌شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه واردات خودرو از وی کلاهبرداری کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمی به بهانه فروش خودروی وارداتی مبلغ 4 میلیاردو 500 میلیون ریال از شاکی دریافت و متواری شده بود.

,

سردار آزادی گفت: با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی به عمل آمده ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و در عملیاتی برنامه‌ریزی شده‌، توانستند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

,

وی ابراز کرد: با تحقیقات و بازجویی‌های فنی به عمل آمده و همچنین ارائه مستندات موجود‌، کلاهبردار به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد‌.

,

سردار آزادی با بیان اینکه این فرد سابقه 4 فقره کلاهبرداری از شهروندان را در سابقه داشت گفت‌: متهم مبلغ 4 میلیاردو 500 میلیون ریال از شاکی کلاهبرداری کرده بود که پس از تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت‌.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست در خرید و فروش خودرو و همچنین کالا دقت کرده و در معاملات به افراد ناشناس اطمینان نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه