اخبار داغ

استاندار اردبیل :

اشتغالزایی در سال جاری در اولویت برنامه ها قرار دارد

اشتغالزایی در سال جاری در اولویت برنامه ها قرار دارد
استاندار اردبیل گفت: در سال جاری اشتغالزایی برای جوانان در اولویت برنامه های کاری ما قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در بازدید از کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا در سال جاری زمینه ایجاد اشتغال 20 هزار شغل را در استان فراهم نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه در این راستا تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه امری لازم و ضروری است افزود: با حمایت بخش خصوصی رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه بی‌شک تحقق می‌یابد و این موضوع هم‌اکنون نیز مشهود است که توانسته‌ایم با مشارکت بخش خصوصی در حل بسیاری از مشکلات موفق عمل کنیم.

, .,

استاندار اردبیل در ادامه بازدید از کارخانه کامیون سازی مشگین شهر تصریح کرد: در حال حاضر روند اجرایی کارخانه کامیون‎‎‌سازی مشگین‌شهردر شرایط خوبی به سر می برد.

,

وی با اشاره به اینکه این کارخانه می تواند زمینه اشتغال را برای جوانا استان فراهم نماید افزود: با بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال برای جوانان ایجاد می شود که بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی و توانمند نقش موثری در منطقه ایفا خواهد کرد.

,

بهنام جو با بیان اینکه زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرستان مشگین شهر فراهم شده است گفت: این شهرستان دارای فرصت های خوب سذرمایه گذاری است که در صورت توجه به ویژگی ها و قابلیت های این شهرستان می توانیم شاهد ایجاد دستاوردهای مناسبی در این منطقه باشیم.

,

وی سرمایه گذاری در آبدرمانی شهرستان مشگین شهر را امری قابل تحسین عنوان کرد و متذکر شد: که امیدواریم در آینده با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در این مناطق باشیم و بتوانیم از ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که استان دارد نهایت استفاده را ببریم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه