اخبار داغ

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی اعتبارات در حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور

افزایش ۵۰ درصدی اعتبارات در حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش ۵۰ درصدی اعتبارات در حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،انوشیروان محسنی صبح امروز در همایش معاونان پیشگیری سازمان بهزیستی سراسر کشوردر شهرستان سرعین با بیان اینکه در سال گذشته میزان اعتبارات حوزه پیشگیری 88 میلیارد تومان بوده است، گفت: خوشبختانه در سال جاری 50 درصد به اعتبارات حوزه پیشگیری بهزیستی کشور افزوده شده است؛ همچنین میزان پرداختی مستمری به جامعه هدف بهزیستی نیز 14 درصد افزایش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی عنوان کرد: سیاست سازمان بهزیستی کشوراجرای راهبردها و برنامه‌های تدوین شده در این زمینه است که خوشبختانه استان اردبیل در حوزه‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن‌ها اقدامات خوب و قابل قبولی را در استان های کشور داشته است .

,

رئیس سازمان بهزیستی کشور از عدم زایش یک هزار و 480 کودک معلول در سطح کشور خبر داد و افزود: با اجرای طرح غربالگری ژنتیک از به دنیا آمدن یک هزار و 480 کودک معلول در سطح کشور در سال گذشته جلوگیری شد.

,

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح غربالگری ژنتیک قبل از ازدواج نیز در راستای جلوگیری از تولد کودک معلول انجام می شود.

,

محسنی سیاست‌گذاری برنامه‌ها به صورت دقیق و منظم را امری ضروری عنوان کرد: گسترش فعالیت خط 1480 و نیز ایجاد اورژانش اجتماعی به تعداد 150 مرکز در سطح کشوراز جمله اقامات انجام شده در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

,

وی از اعطای 30میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده های دارای دو معلول خبر داد و گفت: در راستای حمایت ازخانواده های دارای دو معلول به بالا به خانواده های آنان  30میلیون تومان کمک بلاعوض توسط سازمان بهزیستی جهت تهیه مسکن اعطا می شود .

,

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: سازمان بهزیستی در راستای مناسب سازی خودروی معلولان نیز اعتبارات مناسبی را به آنان تخصیص می دهد.

,

وی بیان کرد: بحث بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار در دستور کار سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته و در راستای برون‌سپاری نیز تلاش کردیم که برخی از فعالیت‌های سازمان بهزیستی را به موسسات خیریه و بخش خصوصی واگذار کنیم که در حال حاضر 92 درصد تصدی‌ها توسط سازمان بهزیستی واگذار شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه