اخبار داغ

درپی شکست پی‌درپی ائتلاف در «الحدیده» صورت گرفت؛

انتقام جنگنده‌های رژیم‌های سعودی و اماراتی از ساکنان مناطق ساحلی یمن+ تصاویر

انتقام جنگنده‌های رژیم‌های سعودی و اماراتی از ساکنان مناطق ساحلی یمن+ تصاویر
ده‌ها تن از ساکنان مناطق ساحلی استان الحدیده در اثر حمله گسترده جنگنده‌های رژیم‌های سعودی و اماراتی، شهید و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز هم‌زمان با شکست‌های پی‌درپی ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در محور فرودگاه و مناطق جنوبی استان ساحلی «الحدیده»، جنگنده‌های رژیم‌های سعودی و اماراتی به‌ منظور انتقام شکست، حمله‌های جدید را علیه ساکنان این استان آغاز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: جنگنده‌های رژیم‌های سعودی و اماراتی حمله گسترده‌ای را علیه مناطق مسکونی شهر «زبید» واقع در استان الحدیده آغاز کردند و تاکنون 13 تن از اهالی را شهید و زخمی کرده‌اند.

,

منابع پزشکی منطقه اعلام کردند: با توجه به وخامت وضعیت برخی از مجروحان، امکان افزایش تلفات وجود دارد.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تعداد زیادی از دام‌های موجود در این منطقه نیز در اثر حمله جنگنده‌ها کشته‌شده‌اند و خسارت زیادی به منطقه واردشده است.

,

 خبرنگار میدانی شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: رژیم‌های سعودی و اماراتی قصد دارند از طریق این‌گونه جنایت‌ها، رعب و وحشت را در بین مردم ایجاد کنند و آن‌ها را نسبت به حمایت از رزمندگان و ارتش ناامید و سست کنند.

,

از جبهه میدانی مناطق مرکزی استان خبر می‌رسد، حمله جدید شورشیان با پشتیبانی دریایی و هوایی ائتلاف علیه مواضع رزمندگان یمنی در منطقه «تحیتا» شدت گرفته است.

,

رزمندگان یمنی باوجود امکانات کم و حمله دریای و هوایی ائتلاف تاکنون موفق شده‌اند بخش وسیعی از حمله شورشیان را در منطقه دفع کنند.

,

صدها تن از شورشیان و مزدوران وابسته به «طارق عفاش و جنوب» با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف «غربی_عربی_صهیونیستی» در یک ماه گذشته حمله گسترده‌ای را به‌منظور اشغال شهر ساحلی و راهبردی «الحدیده» واقع در غرب کشور یمن آغاز کردند.

,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه