اخبار داغ

گفتگویی خواندنی با پرچمدار کاروان پارالمیک ریو 2016 ؛

چادر جز امنیت و اعتماد به نفس برای من چیزی نداشته است/برخی مسئولین کشور از غربی ها خط می گیرند

چادر جز امنیت و اعتماد به نفس برای من چیزی نداشته است/برخی مسئولین کشور از غربی ها خط می گیرند
پرچمدار کاروان پارالمیک ریو 2016 گفت:چادر برای من جز امنیت، آرامش ،عزت و اعتماد به نفس چیزی نداشته است و جسارت و شجاعت مضاعفی را به من داده که بتوانم با انگیزه معنوی، ایمان و عقاید خود به اهداف خود برسم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان؛عشرت کردستانی پرچمدار کاروان پارالمیک ریو 2016  سال 81 در شلمچه بر اثر انفجار به درجه جانبازی نائل شد؛پس از معلولیت در برخی از رشته های ورزشی ویژه معلولین و جانبازان شروع به فعالیت کرد؛وی پس از یک سال فعالیت در رشته والیبال نشسته به ارودی تیم ملی دعوت شد و بعد از  شرکت در سومین اردوی به عضویت تیم ملی در آمد و جزو ورزشکاران تاپ ایران شناخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

کردستانی در پارالمپیک ریو 2016  جزو ده ورزشکار برتر دنیا در تکنیک های والیبال نشسته انتخاب شد؛ وی در کنار فعالیت های ورزشی خود دبیر هئیت جانبازان و معلولان استان نیز بود و دغدغه این را داشت که این قشر از جامعه را به سمت ورزش سوق دهد؛ در ریو توانست تجربه های بسیار خوبی در خصوص رشته های مختلف مربوط به کشورهای دیگر کسب کند.

,

, ,

وی با توجه به کسب اطلاعات مختلف در زمینه رشته دو و میدانی پرتابی(دیسک، نیزه و وزنه) راغب به یادگیری آن شد و پس از مدتی با استفاده از مربی زبرده در این خصوص توانسته است ورودی مسابقات پارا آسیایی را به دست آورد و در مسابقات جهانی تونس نیز قهرمانی را از آن خود کند.

,

عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان ؛ با بیان اینکه آرامش و امنیت در هر کشور بزرگترین نعمت است، گفت: شاید کشوری از نظر تکنولوژی حرف اول را دنیا بزند؛ اما اگر امنیت در ان کشور وجود نداشته باشد؛ هیچ ندارد.

,

وی با اشاره به سخنان برخی از افراد در خصوص شهدای مدافع حرم ابراز کرد: این عزیزان با فداکاری، از خود گذشتگی جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و این در حالی است که برخی آنها را زیر سوال می برند.

,

پرچمدار کاروان پارالمیک ریو 2016  ادامه داد: بیان کردن چنین سخنانی دور از انسانیت است؛ شهدای مدافع حرم قهرمانان واقعی جهان هستند؛ چرا که این انسان های بزرگ قید دنیا را زده اند و به مقام هایی رسیده اند که ما نمی توانیم آن را درک کنیم.

,

کردستان در خصوص اهدا مدال خود به خانواده شهید مدافع حرم«بادپا» اظهار کرد: اهدا این مدال ناقابل بیشتر ارزش معنوی داشت و  به منظور ابراز قدردانی از بزرگواری خانواده شهید تقدیم آنها شد.

,

وی با بیان اینکه ما نمیتوانیم خودمان را حتی یک شب جای خانواده شهدای مدافع حرم بگذاریم، افزود: بیان کردن برخی از سخنان اثرات بسیار بدی را در پی خواهد داشت که شاید جبران ناپذیر باشد.

,

, ,

پرچمدار کاروان پارالمیک ریو 2016  در خصوص حجاب خود بیان کرد: هر آنچه که دارم ممنون تربیت دینی خانواده و به ویژه اهتمام و جدیت مادرم در این زمینه می باشد؛ اگر در این جایگاه قرار گرفته ام مدیون لطف خداوند و عشق خانواده ام به اهل بیت علیه السلام بوده است.

,

کردستانی با تأکید بر اینکه اینگونه مسائل از بچگی در من نهادینه شده است، اظهار کرد: چادر برای من بر عکس تصورات اشتباه رایج شده و تبلیغات تحمیل شده غرب که سراب واهی می باشد؛ است.

,

وی ادامه داد: دختران و پسران جوان ناخواسته به سمت این تبلیغات می روند که پشیمان می شوند و این مسیر جز نابودی روح و روان چیزی برای آنان ندارد.

,

پرچمدار کاروان پارالمیک ریو 2016  تأکید کرد:چادر برای من جز امنیت، آرامش ،عزت و اعتماد به نفس چیزی نداشته است و جسارت و شجاعت مضاعفی را به من داده که بتوانم با انگیزه معنوی، ایمان و عقاید خود به اهداف خود برسم.

,

, ,

کردستانی با اشاره به اینکه ان شاالله بتوانیم با حداقل کاری در این خصوص  الگوی کوچکی برای دیگران باشم، عنوان کرد: تا جوانان به بیراه نروند چرا که جز نابودی دنیا و خسران اخرت چیز دیگری در آن نیست.

,

وی با تأکید بر اینکه ما باید به ارزش ها و داشته های خودمان تکیه کنیم، اظهار کرد:ارزش های ما کمرنگ شده است؛ در کشور متأسفانه هر چه دشمن تبیین کرده و اصول ما را گرفته است؛ بیکار نشسته ایم و با آنها همراه شده ایم.

,

 پرچمدار کاروان پارالمیک ریو 2016 با اشاره به مطلب فوق گفت: وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور نیز با آنها همراه شده اند و در این خصوص کوتاهی کرده اند؛ به همین دلیل حال و روز کشور در زمینه آسیب های اجتماعی و خانوادگی این گونه بیداد می کند.

,

کردستانی در پایان با بیان اینکه قصد دارند سند 2030 را به مهدو کودک ها برسانند، خاطر نشان کرد:خیلی از مسئولین کشور از غربی ها خط می گیرند و به کشور خیانت می کنند که  امیدوارم به خودشان بیایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه