اخبار داغ

علت حادثه مرگبار ترمینال سنندج چه بود؟ / قربانیان حادثه هنوز شناسایی نشده‌اند‌

علت حادثه مرگبار ترمینال سنندج چه بود؟ / قربانیان حادثه هنوز شناسایی نشده‌اند‌
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج گفت: بر اساس گزارشات اولیه پارگی شیلنگ ترمز تانکرحمل سوخت علت وقوع حادثه بوده است که باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذیصلاح باشیم.

 

وی بیان کرد: بر اساس گزارشات اولیه پارگی شیلنگ ترمز تانکرحمل سوخت علت وقوع حادثه بوده است که باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذی صلاح باشیم.

 

جوهری خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده و کمک راننده اتوبوس زنده مانده‌اند، اما راننده تانکر و تعداد زیادی از مسافران اتوبوس فوت شده‌اند.

 

قربانیان حادثه برخورد اتوبوس با تانکر نفت در سنندج هنوز شناسایی نشده‌اند‌

 

غلامرضا همایون‌پور، با ابراز تأسف از فوت ۱۱ نفر همشهریان و هم‌وطنان در حادثه برخورد اتوبوس با تانکر نفت در سنندج اظهار داشت: هنوز این افراد شناسایی نشده‌اند.

 

مدیرکل پزشکی قانونی ‌کردستان تصریح کرد: باید از ۱۱ جسد تحویل گرفته‌شده، نمونه DNA گرفته شود تا افراد شناسایی شوند.

 
مسیر کمربندی دکتر حسینی در سنندج بازگشایی شد
 
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج  اظهار داشت: در پی تصادف شب گذشته بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی، کمربندی دکتر حسینی در سنندج مسدود شد که با تلاش نیروهای خدمات شهری این کمربندی بازگشایی شد و تردد در آن در جریان است.
 
 
عرفان فتحی افزود: پس از اطفاء حریق و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، عملیات بازگشایی این کمربندی توسط نیروهای خدمات شهری این منطقه آغاز شد.
 
 
وی گفت: اتوبوس و تانکری که در مسیر واژگون شده و مسیر را مسدود کرده بودند، با چند دستگاه جرثقیل به مسیر دیگر حمل و با توجه به اینکه مقادیر زیادی از مواد نفتی در مسیر جاری شده بود، سریعاً با چند دستگاه ده‌تن نسبت به حمل خاک و خاکریزی مسیر کمربندی دکتر حسینی اقدام شد.
 
 
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج تصریح کرد: با یک دستگاه گریدر، خاک و مواد نفتی در مسیر جمع‌آوری شد و در حال حاضر تردد در مسیر کمربندی دکتر حسینی در جریان است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, قربانیان حادثه برخورد اتوبوس با تانکر نفت در سنندج هنوز شناسایی نشده‌اند‌,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مسیر کمربندی دکتر حسینی در سنندج بازگشایی شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه