اخبار داغ

گفتگو با بانوی فعال در عرصه محصولات عفاف و حجاب؛

در کنار حجاب باید عفاف و اخلاقیات اسلامی را رعایت کرد/ ولنگاری و پوشش های نامناسب مانعی برای تعالی جامعه بشمار می روند

در کنار حجاب باید عفاف و اخلاقیات اسلامی را رعایت کرد/ ولنگاری و پوشش های نامناسب مانعی برای تعالی جامعه بشمار می روند
بانوی فعال در عرصه حجاب با اشاره به اینکه در کنار حجاب باید عفاف و اخلاقیات اسلامی را رعایت شود گفت:ولنگاری و پوشش های نامناسب مانعی برای تعالی جامعه بشمار می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از هرمز؛ حجاب از ارکان اصلی جامعه متدین  و انقلابی که  همراه با متانت و وقار معنا پیدا می کند و رعایت و حفظ آن از جانب مردم جامعه را از اسیب های وراده احتمالی در این امر مصون می دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

ملیحه .ی از فعالان در عرصه  عفاف و حجاب بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به  تاکیدات قرآن و روایات در مقوله حجاب اظهار کرد: ضرورت عفاف و حجاب به عنوان  وقار و شخصت دهنده شخص بر هیچکس پوشیده نیست از این رو با آگاهی و از روی علاقه فعالیت در زمینه حجاب را برگزیدم.

,

وی با بیان اینکه از همان سنین کودکی با دانستن اهمیت حجاب همواره سعی بر رعایت و حفظ آن داشتم،افزود: انتخاب چادر به عنوان پوشش برتر احساس امنیت و آرامش نهفته در آن، زمینه فعالیت در عرصه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی  در سنین نوجوانی برایم به راحتی فراهم‌ کرد.

,

این فعال عرصه حجاب تصریح کرد:همیشه با برخوردمناسب توام با احترام که شایسته یک بانوی چادری و محجبه است سعی بر رعایت ارزشهای این نماد اسلامی داشتم چرا که حجاب  به تنهایی کافی نیست و یک زن در کنار  حجاب باید ویژگی های دیگری  از جمله عفاف، حیا و اخلاقیات را رعایت کند.

,

حجاب صیقل دهنده روح و شخصیت دهنده زن است

, حجاب صیقل دهنده روح و شخصیت دهنده زن است, حجاب صیقل دهنده ر, وح و شخصیت دهنده زن است,

این شهروند بندرعباسی با اشاره به فعالیت هشت ساله خود در فروشگاه بیان کرد: فروش محصولات عفاف و حجاب در بین قشر جوان اعتماد به نفسم را افزایش داده و همواره سعیم براین بوده که این ویژگی مثبت را به مشترهای خود انتقال دهم و در ترویج این ارزش اسلامی فردی تاثیر گذار باشم.

,

وی گفت:افراد باحجابی که در کشورهای اسلامی مانند ایران زندگی می کند به هیچ عنوان دغدغه ناامنیت و یا سختی درموقع انجام کار را ندارند چرت که با داشتن حجاب، شخص با راحتی و فراغ بال و خیالی آسوده در جامعه فعالیت کند.

,

این فعال عرصه حجاب عنوان کرد: از زمان راه اندازی فروشگاه عفاف و حجاب روزانه قشرهای مختلف جامعه  از جمله جوانان را میبینم که تحت تاثیر محیط خود، راحتی و شیک پوشی را در ولنگاری و پوشش نادرست خلاصه کرده و حجاب را امری غیر ضروری و بی اهمیت می دانند؛این امر سبب دور شدن و عدم پیشرفت جامعه در بسیاری از عرصه های مختلف می شود که با ترویج این دیدگاه اشتباه  از سوی این قشر  ضررهای زیادی را متحمل جامعه می سازند.

,

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف چنانچه با گفتار و رفتار ناشایست و اعمال زور همراه باشد آسیب های جبران ناپذیزی از جمله ترویج پوشش غربی در جامعه و فراموش شدن ارزش های ناب اسلامی را به دنبال دارد لذا آگاهی داشتن از ویژگی ها و تاثیرات مفید حجاب سبب می شود تا افراد با اشتیاق و انتخاب خود به این سمت روی بیاورند چه بسا ماندگاری و تاثیر گذاری آن از دیگر مواقع بیشتر است.

,

حجاب نماد یک زن مسلمان است

, حجاب نماد یک زن مسلمان است, حجاب نماد یک زن مسلمان است,

این بانوی هرمزگانی با یاد آوری آسیب های ناشی از جانب کالاهای وارداتی در پوشش سنتی خاطر نشان کرد:در گذشته جوراب و برقع از ملزمات حجاب بانوی جنوبی به شمار می رفت اما امروزه کالاهای از قبیل چادرهای نازک و بدن نما تحت عنوان لباس سنتی سبب تحریف پوشش بانوان هرمزگان شده است.

,

وی حجاب را دغدغه اصلی زندگی خود دانست و بیان کرد: برنامه آینده من در زمینه حجاب، تبدیل مغازه عرضه محصولات حجاب به فروشگاه بزرگ عرضه محصولات متنوع  عفاف و حجاب در بندرعباس است .

,

این بانوی خوش ذوق هرمزگانی خاطرنشان کرد:حجاب  و پوشش بانوان در عین سادگی و زیبایی ظاهر باید مطابق با سلیقه جوانان امروزیامروزی، عرف و شرع اسلام  باشد تا سبب دلزدگی و خسته کنندگی آنها نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه