اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد؛

خلیل آباد میزبان دوندگان امدادی «جاده ولایت»

خلیل آباد میزبان دوندگان امدادی «جاده ولایت»
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه ر ایام دهه کرامت همه ساله میزبان قدوم پر خیر و برکت دوندگان دو امدادی جاده ولایت است، گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد باید میزبان خوبی برای این زائران و دوندگان جاده ولایت باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان خلیل آباد که در دفتر فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از افتخارات مردم شهرستان خلیل آباد این است که در مسیر زائران علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه خلیل آباد در ایام دهه کرامت همه ساله میزبان قدوم پر خیر و برکت دوندگان دو امدادی جاده ولایت است، خاطرنشان کرد: این دوندگان مسیر بین مشهد شهدای ایران (شلمچه) تا بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) را طی می کنند.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد باید میزبان خوبی برای این زائران و دوندگان جاده ولایت باشیم، تصریح کرد: حضور مردم باید در استقبال این کاروان پرشورتر از سال های گذشته پررنگ‌تر باشد تا از تأثیرگذاری این کاروان بهره مند شوند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان خلیل آباد ارادت خاصی به امام هشتم (ع) و اهل بیت دارند، اذعان کرد: حضور باشکوه مردم در این برنامه گامی مؤثر در ترویج، تعمیق، تبیین و گسترش فرهنگ رضوی در بین جوانان و نوجوانان خواهد بود.

,

 

,

مجید زحمتکش یک ورزشکار ایثارگر است که روش و منش قهرمانی را ترویج می دهد

, مجید زحمتکش یک ورزشکار ایثارگر است که روش و منش قهرمانی را ترویج می دهد,

شاکری همچنین در ادامه به اعزام کوهنورد خلیل آباد مجید زحمتکش برای صعود به قله های کشور تاجیکستان و ارمنستان اشاره کرد و افزود: مجید زحمتکش قهرمان ملی و یکی از افتخارات استان خراسان رضوی و شهرستان خلیل آباد و از ورزشکاران بنام و حرفه ای کوهنوردی کشور است که باید حمایت لازم از صعود این ورزشکار صورت گیرد.

,

وی با بیان اینکه این کوهنورد خلیل آبادی تا به امروز صعودهای مختلفی را با موفقیت و پیروزی انجام داده است، عنوان کرد: مجید زحمتکش در بسیاری از این صعودها نه تنها خود موفق شد بلکه به صعود بسیاری از هم‌وطنان خود کمک کرد و در بسیاری از حوادث و وقایعی که رخ می داد، نیز حضوری فعال داشته است.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه کوهنورد خلیل آبادی یک ورزشکار ایثارگر است که روش و منش قهرمانی را ترویج می دهد، تشریح کرد: با حمایت مادی و معنوی از این کوهنورد خلیل آبادی، پشتوانه خوبی را برای صعود های پیش رو فراهم کنیم.

,

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: سالن ورزشی را به هیئت کوهنوردی شهرستان اختصاص داده شود تا بتوان از ظرفیت افرادی نظیر مجید زحمتکش در راستای آموزش جوانان و نوجوانان علاقه مند به رشته کوهنوردی استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه