اخبار داغ

وزیر بهداشت:

91 دانشکده علوم پزشکی در کشور وجود دارد/ امروز خشنود کردن مردم کار انقلابی است

91 دانشکده علوم پزشکی در کشور وجود دارد/ امروز خشنود کردن مردم کار انقلابی است
وزیر بهداشت گفت: امروز خشنود کردن و راضی کردن مردم کار انقلابی است و باید با تلاش و همت در جهت رفع مشکلات اقدام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک سید "حسن قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت روز چهارشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) بروجرد گفت: مهمترین انتظار مردم این است که به خواسته ها و مطالبات آنها توجه شود و رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها مردم را خرسند می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: امروز کار انقلابی، خشنود کردن و راضی کردن مردم است و باید تلاش کرد تا با کار مضاعف در جهت رفع مشکلات مردم در همه بخش ها گام های مهمی برداشت.

,

 

,

به گفته وی متاسفانه عده ای در داخل با نارکارآمدی پست هایی را اشغال کرده اند و بنا دارند تا با این شرایط وضعیت را نامطلوب جلوه دهند و همین سبب نارضایتی مردم می شود.

,

 

,

هاشمی با اشاره به افتتاح بیمارستان افزود: این پروژه باید زودتر افتتاح می شد و به دلیل تاخیر در افتتاح آن عذرخواهی می کنیم اما این بیمارستان دارای نواقصی است که تلاش می شود تا هر چه سریعتر برطرف شود.

,

 

,

وی بیان کرد: توقعات باید متناسب با توانمندیها باشد و توقعات باید در سطحی باشد تا بتوان انها را برآورده کرد چرا که عدم اجرای توقعات سب ایجاد شکاف و نارضایتی مردم می شود.

,

 

,

به گفته وی قبل از انقلاب اسلامی ایران در کشور پنج دانشکده علوم پزشکی وجود داشت اما در طول این سالها تعداد دانشکده های پزشکی به 91 دانشکده رسیده است.

,

 

,

وزیر بهداشت اظهار داشت: باید در بروجرد طبق اولویت پیش رفت و مشخص شود که در چه بخش هایی باید سرمایه گذاری کرد و با توجه به این که شرایط ما سخت تر می شود ضروری است تا توقعات متناسب با شرایط باشد.

,

 

,

هاشمی تصریح کرد: عده ای شرور در دنیا پیدا شده اند که هر روز اقداماتی انجام می دهند تا بتوانند از هر راهی ضربه بزنند و البته برخی از مشکلات هم خودمان ایجاد کرده ایم و به هر دلیلی بهانه به دست آنها داده ایم و نیاز است که در این شرایط گفتار و رفتارمان بهتر باشد.

,

 

,

به گفته وی بسیاری از هزینه ها از طریق فروش نفت و مالیات تهیه می شود و امروز فروش نفت را با مشکل مواجه کرده اند که این شرایط یک مبارزه است و باید اولویت بندی صورت گیرد تا با مشکل مواجه نشویم.

,

 

,

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: پروژه های دولتی بسیار زمان بر هستند و در کنار وظایف دولت خوب است که بخش خصوصی هم وارد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه