اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۲۱ بیمارستان با ۴۰۰۰ تخت امسال در کشور به بهره برداری می رسد

۲۱ بیمارستان با ۴۰۰۰ تخت امسال در کشور به بهره برداری می رسد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ۲۱بیمارستان با ۴۰۰۰تخت جدید به بهره برداری می رسد که پیشرفت این بیمارستانها بالای ۷۰درصد است و بیش از ۴۰ درصد اعتبارات آنها تخصیص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این بیمارستان با ۲۲۹تخت در اختیار بیماران قرار گرفته و با توجه به این که بروجرد در مسیر شریانی قرار دارد در بخش اورژانس۲۴ تخت قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

 

,

 وی اضافه کرد: ۹بیمارستان بزرگ دیگر در کشور تکمیل و تجهیز شده که در مرحله افتتاح هستند و امسال ۲۱بیمارستان با ۴۰۰۰تخت جدید به بهره برداری می رسد که پیشرفت این بیمارستانها بالای ۷۰درصد است و بیش از ۴۰ درصد اعتبارات آنها تخصیص داده شده است.

,

 

,

 در ادامه سید موسی خادمی استاندار لرستان افزود: وضعیت مالی مطلوب نیست اما نیازمند امکانات جدید هستیم و در این راستا می توان از ظرفیت و توان بخش خصوصی استفاده کرد.

,

 

,

وی اضافه کرد: بخش خصوصی در حوزه درمان جان می گیرد و کمبودها و مشکلاتی را که در دولت نتوانسته ایم رفع کنیم آنها را با کمک بخش خصوصی اجرایی خواهیم کرد.

,

 

,

در ادامه علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: قدمت بیمارستان های فعلی بروجرد بسیار زیاد است و به آثار تاریخی تبدیل شده اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: نحوه ارتباط پزشک با بیمار بسیار مهم است که در کشور این رابطه چندان مطلوب نیست و باید درک کرد که بیماران مشکل دارند و ضروری است تا پرستار و پزشک با متانت و صبر در جهت درمان بیماران تلاش کنند.

,

 

,

 به گفته وی تا کنون تلاش هایی در جهت ایجاد دانشکده پزشکی شده اما تا کنون محقق نشده در حالی که بسیاری از شهرها  دانشکده علوم پزشکی دارند.

,

 

,

 بروجردی اظهار داشت: ام آر آی برای بیمارستان ضروری است و باید این نقص برطرف شود و دانشکده علوم پزشکی و آموزشی کردن بیمارستان به جد باید در دستور کار قرار گیرد.  

,

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی  گفت: بروجرد شهر علما و شهدا و مشاهیر است و شهر استعدادهای درخشان است اما این شهر وضعیت خوبی ندارد ولی افق روشن است و با اراده مسوولان و روحیه جهادی می توان مشکلات را حل کرد.

,

 

,

 وی اضافه کرد: روحیه جهادی یعنی این که کار با کیفیت، پر حجم، مستمر باشد تا به نتیجه برسد که وزیر بهداشت با داشتن روحیه جهادی تلاش و پیگیری کردند تا امروز این بیمارستان افتتاح شد.

,

 

,

 به گفته وی وزیر بهداشت در مجلس بالاترین رای اعتماد را می آورند و به دلیل تلاش هایی که انجام می دهند این آرا را کسب می کنند.

,

 

,

 گودرزی با اشاره به دانشکده علوم پزشکی افزود: دانشکده علوم پزشکی در بروجرد ضروری است اما این موضوع در اختیار وزیر بهداشت نیست و همچنین برای آموزشی کردن بیمارستان پیگیری هایی صورت گرفته اما در اختیار سازمان برنامه و بودجه است و تا کنون محقق نشده است.

,

 

,

 به گفته وی دانشکده پرستاری بروجرد تنها با یک رشته فعال دارد که این شایسته نیست و توسعه دانشکده پرستاری مقدمه دانشکده پزشکی خواهد بود.

,

 

,

 نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ام آر آی یکی از نیازهای این بیمارستان است و تا کنون نصب نشده که برای این موضوع وزیر دستور دادند و نیاز است که تاکید شود تا این دستگاه نصب و در اختیار بیماران باشد.

,

 

,

 وی بیان کرد: مجوز دو بیمارستان خصوصی برای بروجرد صادر شده و نیاز است همه تلاش کنند تا این بیمارستانها ساخته شده و در چرخه درمان قرار گیرند.

,

 

,

 به گفته وی امروز برای حضوز وزیر و افتتاح بیمارستان از تعداد اندکی بنر استقاده شد و باید فرهنگ سازی شود که اسراف در جامعه گم شود و هزینه ای حدود پنج میلیون تومانی که قرار بود برای نصب بنر هزینه شود در اختیار بیمارستانها و بیماران قرار خواهد گرفت.  

,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه