اخبار داغ

فرمانده انتظامی قرچک خبر داد:

کشف عاملان انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی

کشف عاملان انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از کشف پرونده انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سرهنگ علی موسی پور فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرچک، مبنی بر اینکه صفحه ایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی نموده است، خواستار تشکیل و رسیدگی به پرونده شد.
وی افزود: موارد سریعا در دستور کار عوامل پلیس فتای شهرستان قرار گرفته و بابررسی فنی کارشناسان این پلیس و مستندات ارائه شده توسط شاکیه، مشخص گردید صفحه مورد نظر احتمالا متعلق به یکی از همکاران وی می باشد.
سرهنگ موسی پور در ادامه بیان کرد: از متهمین پرونده جهت ارائه پاره ای از توضیحات دعوت بعمل آمد که پس از حضور متهمین در پلیس فتای این شهرستان با اخذ بازجویی فنی و پلیسی و ارائه ادله و مستندات جمع‌آوری شده، متهمین به هویت س . ع سی ساله و م . ر سی و پنج ساله به بزه ارتکابی، اعتراف و انگیزه خود را انتقام از شاکیه به دلیل اختلاف و مشکلات کاری بیان نمودند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این پرونده متهمین با بهره‌برداری سوء از شبکه اجتماعی اینستاگرام و اینکه تعداد اعضای صفحه مورد نظر حدود 105 هزار نفر بوده، با استفاده از تکنیک‌های خاص قصد مخفی نگه داشتن هویت واقعی خود را داشتند که با تیزبینی کارشناسان ویژه پلیس فتا هویت واقعی متهمین کشف گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان گفت : پلیس فتا به صورت شبانه روزی آمادگی مقابله با جرایم رایانه ایی را دارد و از عموم مردم در خواست داریم در صورت مشاهده هر گونه جرایم رایانه ایی مراتب را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش گزارش مردمی اطلاع دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه